Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av mArrA$ - 24 oktober 2008 19:49

Skickar er några Vykort på min fraktlåda som jag inskaffade i sommras på en antikbod i närheten av Övik. Gillar den mycket, men jag ska putsa upp den lite och fixa.. den är inte i så fint skick. Sen till sommaren kanske man ska måla den vit.. får se =)

 

Lite höstfint, nu fattas det bara ett fårskinn att lägga på den

 

Doris kom med på en bild hon också

 

Nu är det dans om en timma! Nicklas ligger och vilar han, och jag håller på att sminka mej och ska klä mej.. skoj! Tror ja ska klä mej i lite rosa idag.. får se om jag tar ett kort får ni väl se.


Ha en underbar kväll!

Av mArrA$ - 24 oktober 2008 10:54



IDAG har jag och Nicklas varit ett par i ett litet år! Gud så fort det har gått, tyckte det var i går jag flyttade till egen lägenhet i Örnsköldsvik?! och NU sitter jag här.. i Jämtland, lyckligast!  hihi.

Så många härliga år vi har framför oss minsann =)



IGÅR var vi in på viktväktrarna igen, efter det senaste bakslaget när jag gick upp typ ett kilo så blev jag lite både deppad och peppad.. så i går hade jag gått ner 1,5 då, nu fick man tillbaka motivationen igen, nu måste jag fixa detta alltså. Less på att inte ha några brallor nästan. Att det ska vara så svårt trodde jag aldrig...


Såg på Lyxfällan IGÅRKVÄLL, det var ju ett par från Övik  med.. alltså hur dum var hon då? Hon bara flinade heeela tiden, nästan så man ville slå henne i huvve med någe hårt.. o stackars mannen då, önskar han kunde sagt ifrån på skarpen.. men det kanske inte är så lätt.


 Såg också på du är vad du äter på 3:an innan Lyxfällan, NÄSTA VECKA skulle visst Melissa från dansbandet Zlips vara med =) Orkade knappt stå på scenen längre sa hon.. spännande.


IKVÄLL så är det äntligen dans! Blender på Furuparken.. hoppas bara att det blir lite folk, så att inte alla åker till huddik på maran, men Blender brukar ju dra mer folk så.. mm ska bli så härligt. Är visst också bluesfestival i stan i helgen, hört att det är grymt bra! Liveblues på alla inneställen i stan sägs det. Munspel...mmm =)


ska nog ta och fundera ut vad ja ska laga för mat tills gubben slutar kl 15:00, man må ju anpassa maten efter att man ska dansa med folk, ingen vtlök ; ) sen kan man ju inte vara allt för mätt heller..


Have a nice day everybody









[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards