Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av mArrA$ - 30 oktober 2008 15:27

BEVISAT

Jag är inte gjort för Jämtlandsklimatet helt enkelt, haha.. jag ligger fortfarande kanonförkyld?! Jag som brukar krya på mej fort, typ på en dag eller nåt. Det har väl snart gått 500 kg näsdukar och min näsa svider skapligt. Hade ju tänkt att bara ligga och vila idag också, men ja måste in till Krokom och fixa en gej till min far som som fyller år på Söndag. Brr starta bilen också, inget skoj.. och halt e det ute också, blir till att köra lugnt. Men åh vad jobbigt att klä sej och dra kammen genom håret då, just nu går jag omkring i Nicklas tjockstrumpor, mysbyxor, underställ och hans fleccejacka.. alldeles kall ändå ju. Och en tofs som står rakt upp på huvudet.. ja, ingen vacker syn då minsann. =)

 

Ghost?


Hörde en sak på nyheterna i går, att de ska visst dra in 100.000 jobb i Sverige nästa år?! Shit alltså.. det är väl en tiondel av befolkningen som blir utan jobb efter det.. de sa typ 8 % som blir arbetslösa, jo man tackar.. lär ju bli en av dem.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards