Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av mArrA$ - 29 oktober 2008 23:56

Jag kan nästan erkänna att jag suttit här hela kvällen... hittade en sida som va skoj att fixa med foton i =) Så det har jag roat mej med, nu ska ja lägga mej o sova i das sofa tills Nicklas kommer hem klockan 01:20..

Har badat, duschat i omgångar.. jag har frusit som bara den!! OCH snön ligger kvar, det är - 2.6 grader ute.. brr! Vi har inget annat att vänta nu, hemskt. Alla här måste ju tycka om snö och vinter.. och framförallt skoteråkning, jag tyckte jag hörde en skojter häromdagen när det bara kommit några flingor? Ja man skulle inte bli förvånad.


God natt

Av mArrA$ - 29 oktober 2008 18:27

 


Jajamensan, då låg man dunderförkyld då!!.. ändå måste jag bara skriva liksom =) tokigt. Jag borde krypa ner under en varm och skön pläd eftersom det  dessutom snöar ute! Här kommer världens sämsta bild som jag precis var ute och tog i mörkret, hehe.. ingen aning om vad man ska vrida på kameran så?



Liite mysigt e det nog, synd bara att man är ensam en kväll som denna då. Spelade kort hela förmiddagen innan Nicklas åkte på sitt jobb. besatt av Gin Rammy.. japp japp.


Alltså jag måste bli frisk ju? jag har varken råd eller lust att vara hemma från jobbet, tur jag e ledig i morgon också.. vill inte heller missa SHAKE på fredag, men vad gör jag om ja ligger snorig?


Nä ni, nu ska ja krypa ner i soffan, ska bara värma lite tomatsoppa först.. har ju dessutom fått ont i halsen..åhh.


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards