Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av mArrA$ - 21 oktober 2008 10:23

Ont i kroppen idag! träningsvärk sen gympan i går.. jag har ju varit förslappad ett tag nu, och jag vill lova att det kändes.. svetten forsade =) Som de ska va med andra ord. Efter träningen så spelade vi kort med svärmor och hennes vänninna.. det tog ju "bara" två timmar. Nicklas var som en vandrande zombie senare när vi kom hem.. först jobbat sen 06, hem, åt.. for och bytte däck på sin bil och sen kortspel till typ 23:00.. hem, duschade, somnade och upp 05. Åh stackars lille plutten min.. förstår om han e helt slut efter helgen också.. Tur du fått maten lagad två dar iallafall =) Gjorde makaronipudding i går med kalkon, broccoli, lök och ost. Serverade med stuvad spenat.. helt okej faktiskt. Men jag ska inte taala om vad jag tycker stuvad spenat ser ut som!! *uhh*


Nu sitter jag och äter havregrynsgröt, frukost med andra ord. Börjar inte  jobba förrens halv två idag.. Får inte missa desperate housewife ikväll, de gjoirde jag ju förra Tisdagen.. inte bra.




Tänka sej, på Fredag har jag och Nicklas hängt ihop ett litet år.. redan!? Tiden har bara rusat iväg.. och det bästa av allt är ju att vi blir bara mer och mer kära i varandra för var dag som passerar, jag har aldrig tidigare upplevt något dylikt. Bara jag tittar på honom så går det rysningar genom kroppen på mej.. som i går när jag fick syn på honom på macken iklädd arbetskläder´n?!..oh, farligt. Marras blir ju helt till sej, hihi..

 Jag älskar honom av heeela mitt hjärta, hoppas det alltid kommer vara vi.

Den känslan... hoppas jag alla får uppleva någon gång i livet.


Dessutom är det dans på Fredag, Blender som spelar.. gud va ja längtar. Synd man inte kan åka på huddikmaran, fick ju ett litet erbjudande av en tjej, Sara att hänga på.. fanns visst en plats ledig. Men jag jobbar ju! Dåliga pass också.. hela helgen rä förstörd. 9-15 både Lördag och Söndag. jeje, man får nöja sej med det lilla som bjuds.



Nu får de va bra, nu ska ja dra

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards