Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av mArrA$ - 19 oktober 2008 15:24


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kom i sista sekunden på loppisen ju... det mesta av "värde" hade nog gått redan. Jag handlade tre saker iallafall. En sådan där gammal tång till en Sockertopp, nog för att jag inte har en sockertopp då.. men man kan ju införksaffa en sådan någongång. Hade ju en förut, men den var eg inte min så jag fick inte med mej den då vi separerade jag och Anders.

Sen köpte jag en gammal plåtask det stod bröstkarameller på ( allt som prynad i mitt köksskåp ) Sen hittade jag ett gammalt dl mått i plåt de också. Blev jättetjusigt på sin plats. ..


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Sen for jag på djurmagasinet och köpte kattmat, fick massa erbjudanen häromdagen på kissefoder olika lite dyrare sorter. Annars har jag ju bara kört på Royal Canin, men ja provade advance och en annan sort nu. Billigt och bra =) Nu har de så dem klarar sej ett bra tag framöver.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Tankade bilen, de har sänkt bränsle rejält nu! Så underbart.. tror jag betalade 11:39 på JET... =) Kan bara bli bättre


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Sen åkte jag på ÖB en sväng, köpte ett pussel bland annat, blev småsugen på att sysselsätta oss med det lite. Måste bara få tag i något att lägga de på, en träskiva eller nåt. De må ju gubben kunna fixa som jobbar på sågen tycker man.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


kameran startar mellan varven iallafall, hoppas den inbte är helt paj.. det är ju så dumt och onödigt.


Av mArrA$ - 19 oktober 2008 10:46

Jag e lite efter med mina inlägg tror jag, skriver alltid om gårdagen. Saken är den att jag brukar inte.. Läs: försöker! Att inte sitta här då Nicklas är hemma.. han gillar det inte, tycker jag sitter här jämt??.. ehh nja det tror jag inte. Man har bara blivit lite beroende av att blogga typ. det är ju skitaskoj!


Iallafall fick vi besök av hans familj + ena systers pojkvän Tobbe i går då, DEN tårtan blev ju hur kass som helst?! Men alltså.. aldrig mer göra egen tårta minsann. Den fes ihop totalt, marsanen var ju för lös även denna gång. sucka... smaken var det inge fel på, men den svajade liksom när man tog i den... höll på att rasa ihop, haha.

men Det var trevligt.. fick även presenter..ohh  =) Av Nicklas syster SAra fick jag ett grattiskort, som hon gjort själv?! =D Superfint juh! Sådan där scraapbooking.. ( som jag själv pysslar med ibland.. )


 

 Made By: Sara


Sen fick jag ett ljusfat och doftljus av dem, mmm några fler som gillar ljus tror jag visst=)


Och en egen bok ( som jag haft på lån av svärmor )  Rensa i röran - Karen Kingston..Den är hur kung som helst den boken! Rekommenderas till alla..


Sen åkte vi B I L.. skulle ju gå, men vem orkade det igår!? till hans far + fästmö.. de hade sitt gudbarn på besök, fick träffa henne.. söt tjej. Håkan hade lagat stek och gjort klyftpotatis och en sås som hade kokat 2 timmar typ... åhh holy makaroooner va de va gött!! Matlagning går visst i generna. ( sen att far och son är exakta kopior av varann råder ingen tvekan om ) Ni ska bara se..De ställde sej o sjöng för mej mitt under maten också.. hihi. Sen satte vi oss framför tv:n lite.. såg repris på Lyxfällan och lite sånt. Klockan 20:00 så hade jag minsann bokat tv:n.. då var det dags för dansbandskampen att sätta igång!! Var ju hur bra som helst tycker jag.. Liiite orättvist för de andra banden då Scotts helt klart regerade sscenen, de är ju inte så konstigt heller då dem är ett bra modernt känt dansband.. de andra hade man ju nästan inte ens hört talats om. JA, rätt band åkte ju ur iallafall.. men kära nån va falskt hon sjöng!? Nicklas och hans far for på byn de, var visst inte så intresserade av programmet.. jag o Caraina diggade de jättemycket =) Nu har man ju Lördagskvällarna bokade 8 veckor framöver.. Vi pratade om att kanske dra ner till strängnäs någon helg framöver också, skulle va roligt.


Nä gott folk, nu ska ja sticka till staden på loppis.. ska även lämna igen de filmerna vi hyrde.. har dock inte sett två stycken av dem men.. shit happens.


*Kisses*

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards