Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av mArrA$ - 20 oktober 2008 11:41






Missade min tvättid med hästlängd,  sov som en stock.. mm det var skönt må ni tro. Skulle gå ner och boka om så jag tvättar 12-17.. men då var det upptaget redan, typiskt då..Får tvätta en maskin i kväll efter 22 då kanske, jag jobbar ju kväll på Tisdag.

Jag har verkligen Tisdag i dag idag redan, kanske för att Nicke jobbade hela dagen i går extra, han jobbade 06-19.. när han kom hem ade jag gjort flygande jakob, han tyckte jättemycket om det tror jag =) Det är alltis roligt när någon uppskattar maten man lagar.

 Knepigt att när jag väl hade lagt in mej att jag kunde jobba extra i helgen och i dag så verkar det inte finnas någe jobb jue?  visserligen skönt att man vart ledig lite också.. men jag hade gärna sett lite mer klirr i kassan nästa månad. Denna månad kommer bli pest och pina alltså.. oh. Jag får kanske ut maximalt 5000:- eller nåt.. =S jobbigt för Nicklas, helst nu när vi har så mycket utgifter denna månad. Vinterdäck och min bot och allt annat skit som kommer olägligt. Men men, han vet ju om det och han säger att det kommer gå bra, så..


Ikväll är det gympa igen.. missar viktväktarna, men alltså jag hittar inte någon motivation till det.. help help. Går inte alls bra heller. Nu ska ja byta dag till Torsdagar också istället för måndagar, för jag kan ju aldrig gå på måndagar eftersom jag har gympan då.


Nu ska ja äta frukost, blev en mugg välling =) hihi.. vidrigt va?

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards