Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av mArrA$ - 31 oktober 2008 23:52

sista oktober.. vad har vi hittat på då? Jo jag har vart hemma från jobbet eftersom jag fortfarande är jättedålig, men i morgon ska jag förhoppningsvis om jag mår typ som nu jobba..

Blev därför ingen dans, hoppas du haft superskoj Sara och att du gav gärnet för mej också ; )

Vi har hyrt 4 st filmer ikväll.. superbra filmer!

Flood: Handlade om en naturkatastrof när typ hela London svämmar över.

One missed call: Värsta skräckisen alltså och mitt i den när det var som läskigast så plingar det på dörren! Marras for upp ur soffan.. smyger fram till dörren, och när jag öppnar så står dessa utanför och säger: Bus eller godis!!

 

Fan det hade jag ju glömt.. =) Men jag var så uppskrämd redan så jag blev nog lite småskraj! hihi.. Hade ju inget godis hemma så de fick lite ostbågar istället, helt okej.

Sen såg vi en film nu, en svensk film som handlade om en kvinna som blivit misshandlad av sin exman, men som efter många om och men år tillbaka till honom.. verkligen gripande och sevärd film!! Sen så såg vi en till också, men den har vi glömt va den heter. =)

NU är det god natt!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards