Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av mArrA$ - 16 oktober 2008 22:42

Har jobbat med trevliga typer idag! Blev assugen på att gå på dans ju! ( mycket dansprat eftersom  en av tjejerna också är ute mycket i svängarna ) Glömde bort att man kanske skulle jobba lite också mellan varven. =) Men va fan.. Blev lite småsugen att ta sej några öl också framöver, fast jag tänker mej ju för eftersom det brukar sluta så jobbigt. Jag skriver som jag brukar---> ... den som lever får se =P


Alltså, bara TVÅ PERS?! som "vågat" skriva vem dem är som läser min blogg? Ni är ju många fler som röstat ju.. kom igen nu vaa.. =<)

 Stilla min nyfikenhet!


Jag skrev ju i går att jag skulle bjuda på tårta i morgon on my work.. hmm jag tror jag struntar i det va, ni förstår säkert när ni ser bilden nedan..

 


Jag är ju varken någon fotograf OCH allra minst INGEN bagare, haha.. vad pinsamt att bjuda på något dylikt alltså!? Sen inte nog med det.. karlar vattni.. *suck* jag övervägde att jag skulle åka och handla ingredienser själv innan jag började jobba idag. Men jag hann ju inte så jag skrev ner på en lapp vad som skulle handlas.. jag skrev, kallrörd marsansås. det må ju alla fatta vad det är?? eller?? =)  När jag kollar i kylskåpet så står det en sådan här som jag tydligen ska använda som fyllning?? ehh går ju inte så bra med flytande marsan va... *marras ringer och skäller på stackars Nicklas*.. igen..



Jag försöker på bästa sätt rädda situationen, jag tog iallafall inte maizenaredning!? ( Tänkte tanken ju.. ohh )  =) hihi.. Jag vispar grädde och blandar i.. åhh suck o stön, det blev ju ännu värre, smakar ju ingenting och blev bara lite fluffigt. SKit samma, slänger i daim och på med tårtbotten, mossade bananer och grädde + locket.. som ni ser att jag sååå snyggt lagt på. Alltså, det är nog den fulaste tårta jag någonin gjort. =) Ni ska se en gammal klasskamrat till mej ( Vicky ) hennes tårtor minsann.. oj.


Jeje, shit happens...  Nu ska jag ta mej en kopp the och varva ner lite innan det är läggdags.



Den här muggen har jag fått av min vän Lena, hon som har målat motivet på, tecknet betyder vänskap.. jag tycker jättemycket om den, en egen mugg.. MIN mugg! haha..  ; ) Finns nog bara en person som läser som fattade den där vinken..


nattsi nattsi..



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards