Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av mArrA$ - 15 oktober 2008 22:22

Jag måste verkligen ha en sån där såkallade porslinhy? glashy.. mina ådror syns ju så jäkla väl alltså?! Albino.. oh ja, blekfis.. jajamen, vitkvinna från norrlands vidder.. yepp yepp


00ooOoo God kväll i stugan  Ooo00oo


Blev en härlig promenad ute i friska luften i dag med min käresta efter frukost.. vi tog en runda som vi aldrig gått förut, den tog ungefär 45 minuter att gå, alldeles perfekt. Sedan spelade vi kort, åt lunch ( färsk pasta och lax )  och efter det var det dags att åka på jobbet igen. Det var äckligt lugnt där idag, satt nästan.. obs NÄSTAN bara och kollade på tv:n =) det kan man kalla jobba, nä men det är bara fyra boenden där just nu så. det blir snart som vanligt igen.. passa på att vila lite; )


Passar också på att tvätta nu när jag är vaken, tvättiden räcker annars till 22:00 men efter det kan ju vem som helst slänga i en maskin, så det har jag gjort.. två för att vara nogrann =)


På fredag fyller jag år, jobbar 7-16.. då hade jag tänkt att bjuda på fika på jobbet.. kanske rent av göra en tårta att ta med, blir ju nästan billigare också ju. Personalen får aldrig någe gott fika där tycker jag så.. de kommer nog uppskatta det. Sen så kommer väl Nicklas familj, kanske några bekanta och fikar på Lördag.. min egna familj? ja dem får jag träffa en annan gång.. *suck* Jag förstår inte?.. åh, Jag blir ledsen i ögat.

Hur blir det i jul då tro? Jag vet ingenting om vad som händer då.. blir jag här? åker jag/ vi hem? Är vi hos min familj en dag och hans familj andra dan? hmm ja, eller så gör jag som de senaste åren.. jag jobbar.


______________________________________________

Jag börjar bli nyfiken på vilka ni är som läser min blogg typ varje dag?! =D Vissa kan man ju lista ut ändå men..Skulle ni våga skriva det under kommentarer? (^^,)

_____________________________________________


Nu vill jag bara vrida fram klockan några timmar, ja ni fattar säkert..






Av mArrA$ - 15 oktober 2008 00:15

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Oh ja, omtänksam som bara den!
HUR RAGGAR DU: Raggar inte, blir nog mest uppraggad, men det rör mej inte just nu

VAD HETER DU: Maria
KALLAS: Nog bara Marras

VARFÖR: hmm ja bra fråga?
VAD HAR DU GJORT IDAG: Jobbat, kolla på när de fixa med min bil, ätit, bloggat, badat, bloggat, tänkt en massa på..
VAD VILL DU HELST HA NU: en fet löning skulle inte sitta fel
VAR ÄR DU NU: i ett stökigt tredje rum där katterna "bor" också
SAKNAR DU NÅGON NU: Alltid..saknar honom jämt, mina vänner och faktiskt min mamma

RÖKER DU: Nejee knappt feströker nu för tiden
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Blommor av min vän

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Jag fyller ju år på Fredag ( jobbar då ) så det blir tårta på Lördag, sen Söndag vet jag inte ännu.. kanske jobba då med

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Sitter i morgonrocken efter ett hett bad.. totally naked under ; )
VEM PRATADE DU MED SENAST: Min svärmor Lena

VAD PRATADE NI OM: Allt möjligt, jobb och vissa andra saker

ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Ja jag tror det, därför har jag tänkt över mina alkoholvanor nu..

 ÄR DU BLYG: Inte ett dugg faktiskt
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 9:00
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Var väl efter jag blivit bjuden på en heeel massa vin hos min svärfar och hans gumma =) haha..spydde som en gris, rödvin dessutom

VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Rascal Flatts - Whats hurt the most, hittade en länk till youTube här på en blogg och lyssnade.. bra låt. Sorglig.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Det är väl klart?
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, det är ju inte bara min säng juh..
HAR DU GLASÖGON: Ja.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: ehh Nä?
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja  varje dag..

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Pedofiler. Spindlar, sura strumpor, spya och inälvor och sånt.. ursch.

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: en film faktiskt
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Saknar dej så älskling.. ehh sen kan ja inte läsa några fler rader från det, hemlis.. ; )

ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Om du heter Nicklas Berggren så är svaret Ja, om du är någon annan så får du nog jobba hårt på att försöka med det i dagsläget
HUR SVARAR DU I TELEFON: Med mitt namn
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Dansa, shoppa, kläder och smink, djur, inredning..
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Ha sex.. ofta och länge =) haha..

HAR DU DVD-SPELARE? Ja en Samsung
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att jag ska bli utan jobb och vi får taskig ekomoni, att jag ska måsta vara stressad hela mitt liv!?

HAR DU GOTT BORDSSKICK? Nä, och när jag försöker blir det bara värre
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Nicklas i arbetskläder.. oh my god.

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? i min rygg..

KLIAR DET NÅGONSTANS? På kinden faktiskt när jag känner efter, hmm
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Hudtonade... grisrosa

NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? kommer inte ihåg, det var en 3210 iallafall tror jag.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min sambo utan tvekan

VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? mint av någe slag..
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Leendet, blicken.. skrattgropar har jag visst lärt mej uppskatta helt plötsligt ;)
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ja så ofta jag kommer håg det

HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? I högstadiet var man väl kär i alla typ.. på senare år kan jag väl bara komma ihåg en?

VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR?  2008 helt klart! Jag träffade mitt livs kärlek ju!

VAD KÖPTE DU SENAST? Frimärken tror jag det var.. eller så inte.
BRUKAR DU KOMMA I TID? känslig fråga det där.. JAG FÖSÖKER, kommer alltid på pricken typ..
HUR KÄNNER DU DIG NU? ensam
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svarta, vita
KAN DU LAGA MAT? Njaa  så där, kan bara jag vill.. tycker det är skoj att fälja recept.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Vad gjorde jag då? Näää för fan det hade jag ju inte! VAr på dåligt humör...

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? japp, men inget fast tyvärr

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte speciellt mycket tror jag.. fem öl kanske?

VILKEN SVORDOM ANVÄNDER DU MEST: Helvete

ANVÄNDER DU FLIPFLOPS: Nää.. har aldrig ägt ett par sådana

VART HANDLAR DU? Willys för det mesta

VILKEN ÄR FAVORITDRINKEN: Oboy, hihi

SKA KILLEN BJUDA PÅ FÖRSTA DEJTEN: Ja jag tycker nog det..

VIKTIGASTE EGENSKAPEN HOS DIN PARTNER: Snäll och omtänksam, ärlig

VILKEN FRUKT ÄR GODAST: Banan.. även kallad Bananmaria.

ÄR DU NYFIKEN: Är inte alla det?






[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards