Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av mArrA$ - 2 oktober 2008 22:45

Torsdagskväll


En dag närmare sugosex år.. ; )

Gammal börjar man bli och inga barn hava man.. alla mina vänner och bekanta har ju barn?! va fan Maria.. =S Tur jag har träffat mannen nu då som ska bli far till mina barn iallafall, han kommer bli den bääästa farsa någonsin.. det vet jag! Och med hans vrålsnygga manliga drag får man ju hoppas på en pojke som går i pappas fotspår... ; ) hehe.



Nu är jag ledig två dar känns helt underbart.. det är dryga pass de där 12-22 utan rast..*phu* oxå helst när det är kaos som nu.


En dag kvar tills den underbara nonstopdansen är! Jag har så stora förväntningar på den kvällen alltså.. ska bli helt undervart, längtar som förr i tiden =) Härliga känsla alltså.. mmm.


Jag kommer aldrg glömma den bästa kvällen i mitt liv, det  var då jag mötte min gubbe i Umeå. Jag vet så väl att jag tänkte: honom kan jag bjuda upp och ladda upp lite med ( jag hade nyss kommit typ ) Han kan säkert inte dansa.. ehh vilken felbedömning av mej då! Han var ju skitduktig och jag fick ursäkta mej hela tiden, pinsamt värre då. Jag kunde liksom inet följa honom. Sedan så tittade vi väl litegrann på varann under de förljande danser med andra, han stod längst väggen i sin svarta skjorta och sina blå jeans. Han var mkt snygg.. det vet jag att ja tänkte =) mmm härliga härliga minnen alltså.  fortsättning följer..


Måste åka in til stan en sväng i morgon, åker nog själv.. tänkte kolla om jag hittar någon snygg tröja upptill att ha.. nertill får jag nöja mej med trasorna i garderoben, svarta byxor passar till det mesta. Jag har faktiskt nästan inet handlat några kläder alls på sista tiden, tänkte jag skulle komma i de brallor jag har just nu liggandes, men tröjor är ju lite skoj att köpa nytt.









[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards