Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Rock n´roll midnight..

Av mArrA$ - 28 oktober 2008 23:19



Och nu är jag på väg att bli förkyld.. igen?! Tycker jag nyss var dåligt.. i sep då Öviksmaran var ju. Hoppas det bryter ut ordentligt nu då, inte bara så att det rinner från näsan hela tiden som det gör just nu.. utan att ja kanske blir liggandes i feber så man får rensa ur kroppen lite. Synd att de ska hända när jag ska vara ledig två dar bara.. typiskt. Men å andra sidan slipper man ju karensdagen om man är ledig, på så vis mister man inga pengar..


På tal om pengar.. ohh jag har ångrat mej om gardinerna ( svartvita randiga)  som jag köpte i går, funderar på att ta dem på jobbet och höra om någon är intresserad av att köpa dem.. har sett ett par oranga "vanliga" alltså inga panel på Rusta som jag skulle vilja ha i vardagsrummet i stället. Nicklas kommer gå i taket på mej.. =S ops..


I  Lördags var vi ju och lyssnade på ett band som spelade 50 -60 tals musik. På ett ställe som heter Ava garden här, sååå skojigt =)  Vi promenerade till ett par som bor en liten bit från oss först, satt där och surrade lite, drack ett glas vin och hade det jättetrevligt! Det var en toppen kväll.. Marras buggade som bara den!  haha.. Kändes som det gick toppenbra iallafall, sen vad det berodde på vette tusan. =) Planerade in att kanske åka till Vemdalsforumet tillsammas med detta par nu då och dansa helgen 7-8-9.. det skulle ju vara hur roligt som helst ju.


Håller på att tvätta en maskin nu, eg vill jag bara krypa ner och siva tills vännen kommer hem.. känner mej ju inge pigg! Men saker och ting må ju göras de ändå...


Såg desperate housewife ikväll.. någon mer som blev helt förvirrad av tidshoppet på fem år? Inge skoj alls tycker jag.. Visst att man får tillbakablickar av vad som helst, men det är ju ändå inget skoj.. känns som an har missat en hel massa.. men det finns väl en mening med de också.


Hörreni, vi hörs i morgon.. Jag säger så här så länge:

 Kisses and good night from : Marras



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards