Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 november 2008

Av mArrA$ - 1 november 2008 23:08

 Jag  fattar ingenting av kvällens dansbandskamp!!??  alltså Mickeys var ju huuur bra som helst! och okej, highlights har jag väl aldrig gillat så att dem åkte ur fårvånade mej inte mycket, men va fan Larz Kristerz gick vidare?? Vad e de för folk som sitter och tittar eg?

Jaså, ni föll för bamseberättarröst.. Man blir ju förbannad på någe vis. ja kära nån då, det här är säkert uppgjort.. du ska se att man redan vet i slutändan vilka som vinner, typ Blender eller nåt.


Jag har jobbat ikväll.. gick faktiskt bra, tog två treo så var man som en duracellkanin igen. Nädå inte riktigt så, men jag kände mej pigg =) Sen har jag delad tr i morgon, börjar sju.. hääärligt, njeee. Jag e ju inget trött heller, måste vara vaken ett tag till =)  Nicklas e ju borta på femkampen nu, de sitter säkert och badar badtunna eller bastar.. jag har också badat ikväll när jag kom hem, jag frös så otroligt. Kröp ner där.. rakade mej lite här och där *hrmm* , gjorde en hårinpackning, filade fötterna och bara njöööt. =) Nu sitter jag i morgonrocken.. ska ta och smörja in mej innan jag lägger mej, dricka ett stort glas vatten och borsta tänderna. en liten renovering så där på Lördagskväll.. alone in the dark. Jag kunde ju inte låta bli att ta ett kort på godingen i morse innan han for.. ingen bra bild från mob men...  Ja men dåså.. nu kilar jag väl vidare, klockan har ju passerat 23 också.

Av mArrA$ - 1 november 2008 00:07



Du.. Jag vet att det är en jättetjänst jag tänker be dej om, och du har säääkert redan fått frågan av alla andra du känner redan. Men skulle jag kunna få låna ditt ansikte på halloween i helgen?


du kan väl tänka på saken tills nästa år om inte annat?





I morgon, idag whatever.. ska Nicklas tille ett ställe mitt  i skogen, typ ingenstans och ha femkamp och göra en massa "killgrejor", skjuta med salongsgevär, kasta yxa, köra fyrhjuling osv. Sen ska de äta, dricka och bada bastu o badtunna.. typ 25 killar är dem väl som håller på med detta varje år, och den som då vinner står liksom för maten, en del dricka osv året därpå, tror de har hållit på sen 2003?.. Då vann Nicklas =)

Så imorgon är man gräsänka, gud så härligt då..


Önskar man hade någon form av sådana traditioner, ärsch.. önskar eg att man hade några vänner först och främst...*suck*


Nä nu ska ja snyta mej och hopp i säng.. nattinatt





-----> Nu får du trycka på tidigare månad för att komnma till gårdagens inlägg och OKTOBER månads alla inlägg!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards