Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 17 november 2008

Av mArrA$ - 17 november 2008 23:16



Jag kan inte sova, jag är inge trött!.. la mej breve vännen, ja han somnade  ju på tio röda. Jag hörde Wilma vråla från köket.. steg upp, satte mej på köksgolvet och mysade lite med dem båda. Gav dem mat, då blev de nöjda.. Sen gick jag hit och tänkte att jag lika väl kan skriva ett inlägg då ja e vaken.


Har ju inte gjort någe skoj idag, bara jobbat.. helt trött i skallen, de ha varit fartigt värre på avd i dag *phu* psykiskt tungt minsann.. förra veckan var det ryggen som tog stryk, idag var det huvudet.. hmm vet inte riktigt vad jag föredrar.


Smorde fötterna och händerna med en jättegod kräm innan läggdags, meningen är att man ska dra på sej bomullsvantar efteråt, men jag fann dem inte? Något krafs jag beställt från oriflame för bra länge sedan. jag e ju expert på att beställa och köpa olika sådana här tuber och krämer.. sen slängs de bara på hög någonstans. Det e ju så skönt att smörja och greja på mellan varven.. känsn så härligt att "skämma bort" sej lite..


I morgon ska ja få skjuts med en arbetskollega, hon hämtar upp mej 06:45.. hoppas man får bilen fixad i ordning snart. Men samtidigt är det mycket skönt att den e paj, man har ju inget annat val än att gå liksom.. och det bästa är att jag har börjat tycka om att vara ute och gå nu, nästan så jag måste komma ut varje dag.. den känslan har jag längtat efter =)




Av mArrA$ - 17 november 2008 11:52

Men kära nån vad det händer olustiga sker här omkring.. Nu är det ännu ett bombhot i Östersund, denna gång utanför Sjukhuset! 4:e hotet nu på några veckor.. hur ska detta sluta då?




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Läste även dagens inlägg på expressen om den fruktansvärda dödsolycka som skedde häromkring natten mot Söndag.. tårarna bara rann när jag läste det, det är så sorgligt att det finns inte. *snyft*


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1371730/vannerna-dog-pa-vag-hem-fran-festen




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Idag ska jag promenera på jobbet, ska väl gå om en halvtimma.. börjar 13:30 så.. bäst att ta god tid på sej, de tar väl en sisådär 45 minuter. Ska också in på affären o handla någon middag så man har till rasten. Gruvar tills i morgon när jag ska promenera till jobbet även då, fast kl 06 på morgonen! fy..



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards