Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 26 november 2008

Av mArrA$ - 26 november 2008 22:53



Av mArrA$ - 26 november 2008 22:38

Blev en lång promenad idag också med hundarna.. efter det så tog vi o satt sparken bakom o de drog! haha.. det va asskoj, o jäklar vad det gick minsann!?.. Jag kraschade ner i en snödriva typ två gånger.. haha, kära nån. Det va skoj. The dogs love it.. fick sprinag av sej lite energi. Så då fick man vara ute en timma idag också.. mmm. Man mår ju så bra efteråt. Sen gjorde vi en supergod skinksallad, som jag både åt till lunch och till middag på jobbet. På jobbet hade jag en knaondag, vi flamsade o skrattade hur mycket som helst.. en sådan där tokig dag helt enkelt.. en sådan som man behöver för att orka med de gamla griniga! =)


IPå Fredg efter jag slutat jobba ska vi åka och shoppa lite, nya adventstakar bland annat. Skoj skoj..Jag ska också lämna in ett par jeans på JC o höra om de fållar, i Övik kostade det 150 kr. Absolut värt det.


På Lördag är det åter igen.. DANS ... Zlips på Folkets hus, tro Nicklas ska ut med jobbet då så då passar det ju utmärkt att åka o dansa själv.. mm Längta som fan redan nuuu!


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards