Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 7 november 2008

Av mArrA$ - 7 november 2008 23:33

Har ikväll sett mitt första program av Idol.. jag diggade sista killen där, Kevin.. och Han den där ljusa Robin. Jag har ju då inte sett det förut så jag kan inte uttala mej så mycket mer. Blev bortbjudna på middag till ett par som Nicklas känner. Vi hade jättetrevligt.. hemmagjord pizza med kantareller och kebab och annat mumma...  ingen alkohol =) Coca Cola blev jättebra de. Satt och kollade i en massa inredningstidningar, blev skitpeppad att hitta på och göra en massa saker här hemma, i morgon ( om gubben vill ) så åker vi på loppis. jag e mest ute efter massa gammalt billigt skrot typ =)


På begäran kommer en bild på gardinerna i vardagsrummet.. Håll till godo *smile*

Stången blev dock heeelt jäkla sned, värsta sluttningen på andra sidan.. får se hur länge man står ut med det innan man må ta ett nytt fästehål och flytta upp den lite. Men annars blev det väl helt okej...E ju så trött på panellängder, vill helst inte ha det längre.

Måste lägga ut en bild på vad jag fick av hjärtat idag.. en liten överaskning som stod på bordet när jag kom hem. Denna lykta kollade jag på sst vi var i stan, på ÖB.. den är liksom lite rostig, jättefin. Vi köpte den inte då.. men jag talade om hur mycket jag tyckte om den.. så idag när han vaknade for han in till s tan BARA för att köpa denna lykta till mej.. gissa om någon blev glad! Den stod på bordet när jag kom hem på lunchen efter jobbet.

 



På tal om att Wilma kom med på övre kortet, i går fick jag lov att köpa mjällschampoo till henne.. hon verkar ha så besvärligt med klåda på kroppen och när vi kollade så ar hon ju massor med mjäll.. så nu är det bad 2 ggr i veckan som gäller tills besvären försvinner.. skoj, tur att hon e van att bada!

Nu ska ja göra gubben sällskap i tv:rummet.

 Ha en trevlig kväll allesammans!!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards