Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 30 november 2008

Av mArrA$ - 30 november 2008 22:28

Åhhh bästa danskvällen på myyycket länge!! =) Ensam var jag också, Nicklas va ju ut med jobbet.. Jag tror inte Marras stod mer än två danse`?! ( då på egen begäran typ ) Jag som knappt blir uppbjuden på herrarnas, det är ju alltid överskott av damer.. typiskt. Men i går var det en helt  okej siffra  med kvinns. Det var väldigt mycket folk, duktiga dansanta människor! Alla var på plats liksom.. mmm Ruskänsla, javisst! Zlips måste ju vara bästa bandet tycker jag, förut gillade jag Shake bra mycket, men alltså Melissas röst och deras utbud av snabba underbara härligt foxar gör det bara omöjligt att inte älska dem! Nu låter jag som snubben Christer i dansbandskampen! haha.. han e ju bra mysig han med ; )


 Min favvodansare var på plats också, fick väl en tre danser med honom tro jag.. han var nog den enda som inte stötte i de andra runt omkring oss, så man kunde ha ögonen stängda utan att behöva oroa sej för att agera flipperkula där på golvet. Golvet var visst trasigt också! kära nån.. tur ingen gjorde illa sej, det var ett stort hål där man dansa, mitt på golvet.. en bräda som lossnat, gått sönder. Man trampade/ snubblade ju ner där ett par gånger. De "fixade" det med lite tejp o potatismjöl i paus.. =) hehe, sen råkade ja väl inte ut för det någe mer under kvällen.


Jag saknade vännen under ett par låtar där.. mm ingen dansar ju som min Nicklas, han e sååå grymt bra! Där kan man snacka om att det funkar otroligt bra.. mmm längtar tills vi får ta igen det. Fredag? Blender?  *blink*


I morgon skriver ja om dagen som vart, har några bilder att lägag upp också, så det tar vi då! Godnatt!!



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards