Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 13 november 2008

Av mArrA$ - 13 november 2008 21:55



 


Jag tog mej en promenad hem ikväll efter att ha jobbat till kl 21:00, kylan bet mej i kinderna.. härligt minsann. Tog si så där en 45 minuter.. =) Kändes bra. Nu ska ja ta mej en varm skön dusch innan jag kryper ner i sängen och väntar på min kära.


Hade som sagt delad tur idag, åket hem klockan tolv och då stod maten färdig på bordet serverad och klar, han har skämt bort mej så otroligt sen vi träffades..Efter maten var jag så trött så jag la mej en stund innan det var dags att åka iväg igen, men jag hade svårt att slappna av.. låg och tänkte en hel massa, på bilen, på utgifter osv.. massa tråkigheter bara. Denna månad har jag haft tomt i plånboken lääänge, ända sen jag fick lönen ju.. jobbigt. Längtar redan tills nästa lön, har ju lite att betala då.. bildäck bland annat *suck*


Nu måste jag skicka efter mer bilder, har visst förbrukat 200 st nu.. hihi.


Hörs i morrrn

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards