Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 8 november 2008

Av mArrA$ - 8 november 2008 16:40

Ikväll så har vi bjudit hit ett par på middag. Hasselbackspotatis, kyckling, champinjonsås och tatziki.. gott =) Först äta och dricka lite gott till det, sedan ska vi väl se dansbandskampen och efter det kanske gå på Ava garden där de är ett band som uppträder, vi får se.


Vaknade vid 9:30 i morse, solen strålade in genom fönstret i sovrummet. Jag blev genast alert och ta en promenad.. havregrynsgröt och sen solbrillor på,  jag och vännen tar en lång härlig promenad.


Efter det så åker vi in till staden, jag har länge tjatat om att jag vill på loppis.. och idag åkte vi in.  Ohh så mycket som jag skulle vilja ha då! Tyvärr så är ju min börs nu denna månad tom.. så jag fick fråga mannen gulligt när jag hittade lite grejor jag tyckte om. Här kommer några bilder på det vi fyndade.


 Ett ljusfat som står nu på köksbodet

 

Tre styckna helt nya ljusttakar, passar in i orangetemat vi har nu =)

 

en inomhus termometer, det är dock inte riktigt 26 grader varmt inne men den pryder väggen nu iallafall.

 

en gammal nagg av luffarslöjd, har länge velat haft en sådan

 

äntligen har jag fått tag i toppsocker, det passade utmärkt i mitt skåp.. mm


Nä nu ska jag göra mej i ordning, sällskapet kommer väl när som helst.



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards