Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 november 2008

Av mArrA$ - 4 november 2008 16:07




bilderna talar väl för sej själv att det inte blev direkt billigt på vår tripp till stan, och det känns alltid som att "oh nu har vi mat för all evighet" men på någe vis tar det alltid slut rätt fort.. man gör storkok, lagar matdosor osv.


De håller på att analysera innehållet av "bomben" de hittade i stan nu.. Mååånga  lägenheter är visst evakuerade


Nu ska vi laga mat..

Av mArrA$ - 4 november 2008 10:33

tänkte skriva ett litet blogginlägg innan vi ska åka till staden och handla mat. Mössen hänger ju sej i kylskåpet snart =)

I helgen fyllde min far år, han fyllde 75 år .. Ja, han va ingen ungdom när jag kom till världen minsann och sen skiljer det hela 14 år mellan han och min mor. Men han e sååå jäkla pigg, roligt att se =) Här kommer en bild jag stal från min brors blogg på de blommor jag skickade som bud från mej och Nicklas.

 

Önskar man hade kunnat  vara där med dem..men hru är det när man jobbar för det mesta, man får bara ta och anpassa sej. Måste ju ta och träffas snart tycker jag, har faktiskt bra mycke mammalängtan nu.. Och resten av min familj såklart.


Grattis Pappsen!


NEWS! NEWS! NEWS!

Hör nu på nyheterna att de har spärrat av inne i stan?? De har hittat enmisstänkt bomb vid matvaaruhuset Lidl?! Oh shit..Willys som vi tänkte handla på ligger ju där brevid någonstans, jaha.. läskigt alltså.



"På väg till jobbet på Lidl upptäckte personalen den misstänkta bomben vid entrén. "

"Polisen har precis avslutat en presskonferens angående den misstänkta bomben.
Klockan 06:01 imorse fick polisen i Östersund in ett samtal om att ett okänt föremål hittats utanför butiken Lidl Rådhusgatan på söder i Östersund. Kvarteren runt butiken är avspärrat nu på morgonen.
Paketet var stort som en skokartong – cirka 20 gånger 30 centimeter stort. På paketet fanns en lapp där det stod "Bomb" på."





Sen är jag så jäkla less på allt tjat om USA valet.. =S


Skriver mer sen.. Ska åka nu.








[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards