Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 november 2008

Av mArrA$ - 20 november 2008 12:22

 


Vad blir ditt namn baklänges?
Airam
Har du gjort en snöängel i år?
Nej, inte än!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Har ju opererat mej ett  par gånger så det kan vart några veckor

Vad har du då opererat?

Knäskada, Tagit bort halsmandlar och puts väck med blindtarmen
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jag har ju träffat den rätta så.. JA!
Har du någon gång testat karate?
Nä, var på G tillsammans med en gammal klasskompsi en gång men.. de belv aldrig av.
Första sporten du gick på?
Sport? ehh vad e det?
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites ... mm så gött.

Vad längtar du mest till just nu?
Tills jag får löning!

Hur gammal har du tänkt bli?
Ni blir aldrig kvitt mej! mouuhahaha.
Har du haft vattkoppor?
nää tack o lov
Vad drömde du inatt?
Vi var ett gäng på en privatfest o Perikles spelade, marras va skitfull o flirtade med trummisen.. =) haha skitskoj va det.
Vilken tv-serie är bäst?
Desperate Housewife

Vad åt du senast?
en macka ( fröig )  med kalkon och smörgåsgurka
Höga eller låga strumpor?
Knästrumpor...
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att jag skulle mista någon jag älskar
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ibland bara
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Det är beige med svarta kineskiska tecken på
Bikini eller baddräkt?
Bikini!

Snyggaste läraren?
Har då aldrig haft en snygg lärare vad jag kan minnas..
Är du mörkrädd?
mm faktiskt, tycker inte om att gå själv ute då det är mörkt.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
hmm oh ja.. du fråga nästa fråga. Men faktiskt nu sitter jag utan i min morgonrock, det ni! (^^,)
Riktig gran eller plastgran?
Plastgran utan en massa äckliga kryp!!
Tänt eller släckt när du ska sova?
becksvart..

Godaste drickan till frukosten?
Mjölk måste jag väl svara, eller the föressten

Vill du bli president?
Det sista jag skulle vilja
Har du spelat kille i en teater?
nää jag tror inte det, men en hund ha ja spelat .. tss, ja sa inte många ord då inte.
Duscha eller bada?
Duscha, bada om man vill mysa och värma sej..

Hur tar du dig till jobbet?
Just nu så går jag eftersom bilskrället e paj..
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nä, varför skulle man det..
Sjunger du på toa?
Nej, inte ens i duschen
Vilken färg har din jacka?
Just nu har jag en varm brun dunjacka, eller en militärfärgad kappa typ
Använder du långkallingar?
Må nog börja med det, känns kallt på låren när man promenerat en bit..
Är du höjdrädd?
det finns höjdgränser..
Vilket land vill du åka till?
Mexico
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
En arbetskollega som vräker ur sej spontana lustigheter hela tiden, haha..
Vad ska du göra NU?
efter detta? eller just nu.. ehh fortsätta skriva här antar jag
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Oh ja, han e ju mannen i mitt liv!
Har du sett din bästa vän gråta?
många gånger..
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Inga tror jag
Vad åt du senast?
Smörgåstårta, gräddtårta..
Har du fått någon komplimang idag?
räknas " I morse när jag vaknade ville jag bara krypa ner brevid dej igen och somna om, saknar dej min älskling, ha en bra dag! älskar dej så otroligt" mmm det räknas =)
Har du varit med i en rättegång?
Som åskådare, inte min egna då..
Är du polare med grannarna?
polare med gamla tanter?? ehh njaa. Säger väl hej när man möter dem iallafall.
Vilka språk talar din mamma?
Antar att det är svenska mellan varven..
Vilka länder har du bott i?
Made in Sweden, born in Sweden, Only live in Sverige.
Senaste piercingen?
Ögonbrynet för längesen.. tagit bort den
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I lördags, var ute och fiskörde runt.. hälsade på folk
Har du däckat/spytt för att du druckit?
tillhör nog dem som gjort de ja..
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
men åhh, självklart
Suger det här?
nejdå..
Har du varit på stranden?
massor av gånger, men inte i år.. snart kanske med lite tur
Har du haft en stalker?
Ja han klassas nog som det..
Hur bra är din syn?
Ser inet ett skit utan linser / brillor så.. Im going blind.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
njaa jag är mitt liv kärt.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
fan va nice.. han behöver en kvinna ( för det hoppas ja du är?! )
Har du varit utomlands?
Ja, Spanien, Turkiet och Egypten
Har du sett din bästa vän naken?
nääee
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
bara vart på två.. inget av de var väl bra, min kusin må jag väl säga då fast ja va liten då ju.
Var är dina syskon just nu?
Min bror är väl på jobbet och min syster liksaså, ingen aning faktiskt.
Vilken tid gick du upp i morse?
09:15
Vad ska du göra i helgen?
Jobba jobba jobba, Åka på dans på Fredag..se dansbandkampen på Lördag
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
jobbar, hör av mej sen..
När va du riktigt sjuk senast?
för några veckor sedan
Vem är den senaste kändisen du tog på?
E-type! hahaha *asgarv* Nä jag har ingen aning..
Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka just nu eftersom jag sitter i morgonrock fortfarande.. baklucka kanske.
Har du färglinser?
nope.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
haha, det skulle ni bra gärna vilja veta va.. (^^,)
Vad är det första du gör på morgonen?
toa!toa! pinkanödig!
Vad ska du göra efter det här?
Klä på mej..

Av mArrA$ - 20 november 2008 09:43

Weijki WEijki.... waken med tuppen!

Skönt med sovmorgon då! Ledig idag också.. mm


Blev baconinlindad små innerfilee´r + ris o grönsaker igår till middag, Åt dock inte upp hela DEN portionen nedan.. har som ivanan att gärna ta för mej alldeles föör mycket på tallriken, dumheter jag vet.



Blir en riktig långpromenad idag om man ska förbränna allt man tryckte i sej igår. For ju till svärmor som fyllde 46 ( 23 som hon säger själv ) hihi.. Hon hade gjort smörgåstårta, supergod med tonfisk och annat gott..mm Efter det blev de gräddtårta, också så där supergod. När allt främmande hade åkte hem så spelade vi kort, Sm, jag, Ni o hans syster Sara. MArras vann ju såklart.. överlägset!


Hann inte mer än innanför dörren så låg vi i sängen och... sov. Vilken dag.. phu..


Drömde en rätt lustig dröm inatt.. Min kamrat Liselotte var med i den, Miriam o Lenamarie, David +  en massa andra. Vi hade en privatfest på något folkets hus.. Perikles spelade! By The Way---> Hur Hot är inte trummisen i Perikles då??!! oh. Längtar tills imorgon när man äntligen får dansa till dem.. de är grymma! Deras AcDc Medley på slutet e ju hur grymt som helst, lite svårdansat men, de rockar som bara den! =)


Jocke i Perikles.. =D



Have a nice day!


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards