Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 november 2008

Av mArrA$ - 19 november 2008 13:43

Sitter Marras med katten i knät och äter sockerkaka och dricker ett glas kall mjölk!


Idag tog jag mej en 9 km lång promenad in till Krokom, det var hur härligt som helst.. kylan riktigt biter i kinderna. Och i går kväll så gick vi på en liten tur jag o hanen min.. lite kortare typ 4 km, men man fick ju komma ut iallafall. Det är de bästa som hänt, att bilen pajade *hehe* =) Nädå, men jag har vart ute och promenerat varje dag sedan dess..och nu vill jag inte sluta  preciiiis som de ska va. Härligt.. O sen är det aerobic i kväll, längesen nu känns det som. det blir ju så när man jobbar.


Idag ska jag göra baconinlindad kyckling tror jag, tagit fram kycklingen o bacon, sen va det blir till ha ja ingen aning om. Någon god sås... ris eller pasta.. kanske väntar tills mannen kommer hem så han får laga mat =) han e så jätteduktig. På Lördag ska han iväg och ha catering på ett 30-årskalas, lättförtjänta pengar då för typ 3-4 timmar, jag önskar jag fick några sådana erbjudanden också.


Håller på att tvätta idag också, det behövs ju t ex inte ¨många badlakan för att det ska fylla en maskin heller, bätttre att hålla undan istället för att mötas av ett berg med tvätt.

Tog på mej att jobba Nyårsafton och nyårsdagen i år, det gör mej absolut ingenting. jag tycker inte att det är spec kul med nyår, fylla och skit sen har man ångest dagen efter. Förra nyår var ju ren katastrof, eller det blev som jag gjorde det till. Vi hade ju fullt ös upp i Umeå, det var verkligen jätteskoj och alla var heltokiga, men sedan gjorde Marras något sååå jävulsk pinsam vid 12 slaget så att.. ja man hade ju ångest i några veckor efteråt. Ni kan ju bara drömma om vad jag gjorde.. =) hehe

Nä just därför.. januari ska bli en härlig bra start på det nya året! Kommer ihåg att jag satt i början på förra året och sa - 2008 kommer bli mitt livs bästa år. och det har det med råge blivit! =)


Kommer älska dej så länge jag lever!


 2008 BLEV mitt livs bästa år!


Träffade världens underbaraste man!


Grattis Svärmor som fyller år i dag! Vi ses sen på tårta..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards