Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 25 november 2008

Av mArrA$ - 25 november 2008 20:37

Det kröp i benen så jag tog mej en lååång skön ensam promenad med RIX fm som sällskap.. det blev väl ca: en mil =) Mötte en läskig man på vägen, han stannade nästan å följde mej med blicken?! Efter det blev jag lite småskraj o vilel bara hem eftersom det händer så mycket otrevligt här omkring. Bara häromdagen blev en kompis till Nicklas ( som jobbar på OK ) rånad när han skulle banka pengar för kvällen.. han blev nerslagen och fick sy sex stygn. Han hann dock banka pengarna, så allt förgäves, jävulskt trist. Världens snällaste kille typ.. Så, njaa jag kommer nog inte vara ute o gå själv någe mer på kvällarna.


Nu är det strax mitt favvoprogram.. desperate housewife, japps..



Av mArrA$ - 25 november 2008 15:20

Sovmorgon idag, oh ja.. hörde gubbens väckare ringa.. jag önskade att han snoozade lite och inte väckte mej på en gång, vi skulle upp halv tio var det bestämt.. men somnade om, gud så härligt det var! Vi steg upp före elva och åt frukost, sen så for vi och tog en långpromenad med hans mammas hundar Rex och Zack..sen var man vaken och alert. Tog en sväng förbi affären, köpte makaroner o mjölk... vi skulle äta stuvade makaroner o korv till lunch, de va gott med riktig husmanskost.


Nu så har mannen åkt och arbeta, och här sitter jag, bloggberoende lilla jag o skriver =) hehe..  Har faktiskt hunnit dammsuga också, sitter och funderar på advents/ jultema hur jag ska fixa lite i vardagsrummet o köket. Har lite små idee´r, endera ska det gå i mörkgrått o silver eller brunt och guld. Det lutar åt grått o silver.. får se vad man kan införskaffa när man får löning på Torsdag =)


IxoHouse istan.. oh kära nån vilken butik! Där skulle jag kunna handla allt o lite till alltså!! det måste vara den mest bästa affär jag någonsin vart på.. huuuur mycket fint som helst till superpriser, Ikea släng dej i väggen.

http://www.ixohouse.se/ bara ett liiiitet liiitet urval av allt som finns där.


Det har hunnit bli mörkt ute nu.. trist, klockan är bara halv fyra juh?



Nu så går dansbandskanalen het här hemma..o jag blir åter danssugen


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards