Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 november 2008

Av mArrA$ - 11 november 2008 23:35

Sitter och trycker i mej en bit sockerkaka med smet på.. nu? inte bra. jag  vet! =)


Jag trodde jag skulle bryta ihop när jag slutade jobba ikväll, fläkten på bilfan har lagt av! tvärdöd?? eller den har ju krånglat lite emellanåt, nu när jag skulle hem så var den död.. såg ingeniting ut genom rutan, det var frost och imma på den.. jag var såå nära att böra storlipa ädr jag satt och försökte värma rutan. Inga vantar, kalla skor och - 5 grader ute, jag ringer svärfar men han jobbar.. ringer Nicklas och ber han ringa svärfars sambo för min tel håller på att dö den med, inge batteri.. ( Kan det bli värre ?? ).. Men ja orkar inte vänta på henne så jag kör ända.. jag ser fortfarande ingenting ju! men jag kom hem välbehållen och inga gåendes som jag körde över heller.. hoppas jag? Hur ska ja veta de då ja inte såg nån.. jaja. Så i morgon blir det att promenera på jobbet, och Tors och fredag.. *suck* kallt och eländigt, och mörkt om inte annat! Jag som e så mörkrädd.. =S brr.. 4 km e det ju på jobbet, tro hur lång tid det tar då?


Så jag kanske var värd den där sockerkakan efter allt..


Var ute och promenerade med Nicklas inna jobbet idag också, gick en runda i det underbara vädret.. det hade blivit is på vattenpölarna på marken ni vet ( det som knakar så härligt när man klver på det ), jajmen såklart man fick lov att kliva sönder de, en brakar totalt och Marras blir genomblöt! haha.. barnasinnet. =) I sommras fick jag bara lov att kliva på en sån där röksvamp också.. Nicklas skämdes som bara den =) haha.. vadå?? ; )


Nu ska ja bädda ner mej och lyssna på vaken i P3..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards