Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 november 2008

Av mArrA$ - 10 november 2008 22:07

Måndagskväll och jag är redan helt slut på.. Jag jobbade 11 timmar extra idag, på två olika ställen så jag känner mej nöjd. Nu är det bara Tis, Ons, Tors och Fredag kvar! Phu..


Lördagen blev toppen, vi hade det jättetrevligt.. Åt gott, drack gott skrattade en heeel massa =) Dock uppskattade jag inte underhållningen ett dugg, de sjöng på jamtska och de som fattade ( dvs byborna ) tyckte säkert det var skitaskoj, men jag.. nja.



Träffade några personer jag  "kände igen"  från jobbet typ då iallafall.. haha. Kul när man är helt nyinflyttad dåå, nää =S



Sen vilka de här "tokkäringarna" nedan är de har ja int en aaaaaaning om, haha.. ; ) Nää ni är för go då..


Nu måste jag nog hoppa in i duschen, jag sitter här och håller på att somna..


 Igår köpte vi två reflexvästar och tog en lång promenad in till Krokom och tillbaka, man e lite mör i bena idag.. härligt. I morgon blir det en promenad inna vi börjar jobba också. Så skönt e det...



Längtar efter gubben nu så fruktansvärt mycket.. =S

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards