Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 22 november 2008

Av mArrA$ - 22 november 2008 21:57

Men va?? herreguuud vad e detta, nu får väl ändå svenska folket ge upp.. Lars kristerz i all ära, kult javisst. men Sveriges bästa dansband?? tävla om den titel, njaa Jag hade gärna sett Scotts o Jannez gått vidare. JA röstade faktiskt fem gånger iallafall, till ingen nytta.. jaja. Spännande att se om två veckor när både Zlips o Shake e med. Shake e ju kung dem!!  Hoppas dem kammar hem det hela, eller SCotts då.. eller Zlips, vilket eller, bra band allesammans. de har något gemensamt som Lars K inte har!..Moderna låtar, modern stil o klass..



Jaja, nu väntar ja hem gubben så ska vi spela lite kort innan det är dags att sova.. det hade gått jättebra för honom iallafall.


Kram där ute i Lördagssvängen!

Av mArrA$ - 22 november 2008 19:50


Igår var vi på furan, Perikles! alltså dem är väl sveriges bästa dansband om något.. oh. de rocka ju som bar den.. o självklart när benen känns som värst så stampar publiken i golvet och det blir highway to hell! hehe.. nä jag hade det jääääätteskoj!! ( som alltid of course )  och jag fick dansa massor av goa låtar med älsklingen min.. sista lugna, Finns det nån annan.. deras nya, gudars vad den är mysig. Nicklas "bror" hängde också på.. hjälp alltså den killen är grym på att bugga ?! Hittade en tjej där som han dansade mycket med, jag kunde inet sluta titta på dem.. they fit togheter so much! Det sa jag till dem efteråt också, att de måste ha klickat precis mellan dem, de fattade varenda rörelse av varann rätt. Härligt de måste vara..


Sen att man bara sov två timmar i natt och skulle upp och jobba är en annan historia, har faktiskt gått ovanligt bra idag ändå, trodde jag skulle vara helt slutkörd. Men vi får se hur det går att ta sej upp i morgon istället.. =S


Har precis suttit o bablat lite med en kompis på msn, hon har också skaffat sej en blogg där hon ska skriva lite om deras kisse Lisa ( Cornish rex ) hmm ja tror det stavas så, vet ej. Ska läga upp henne under länkarna, men ja måste kila nu!! dansbandskampen börjar om fem minuter.. å ikväll ska vi rösta på JANNEZ!!!  Get them boys... Nu så tar jag min gotepåse som jag handlat och kilar o sätter mej, önskar såklart att vännen var hemma. Men han arbetar.. serverar mat på ett 30 års kalas, hoppas det går bra gubben! SAknar dej.. nä fan nu e de brått!


Skriver mer sen..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards