Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Blixt Halka

Av mArrA$ - 27 november 2008 19:43

Sov bara tre timmar i natt tror jag.. var lite småtjurig för att jag inte  var trött.. ja vet, som ett barn =) O sen kunde ju Nicklas sova, det är ju orättvist! det var ju  faktiskt JAG som skulle upp o jobba kl 06 juh, Då må man ju försöka hålla honom vaken också.. hihi. öh du? e du vaken.. men hallååå.. du lyssnar ju inte!

Kvinnosyndrom el e det bara jag? ; )


Jag är så himla trött nu.. borde sova! Ska ju upp imorgon också.


Blixthalka råder, tyst det är i huset... det tog mej dubbla tiden att ta mej hem typ, o helst med gammvolvon 740 med bakhjulsdrift!!  Ett under att jag höll mej kvar på vägen ju. Precis innan jag slutade jobba hände det en trafikolycka med tre fordon, fyra skadade här i Dvärsätt.


Löning idag, hääärligt.. tyvärr så ryker den ju lika fort som det kom in på kontot. Blev glatt överaskad när jag öppnade kuvertet, det är ju alltid skoj =) Så en liiiten slant har vi nog över den här månaden får se vad vi gör för skoj me den.. spara?? ehh va e det? ; )


Ni är väl inte blyga nu? Vart bor ni som läser nu då?..



Måste också rekomendera att gå in på min kompis hemsida, världens sötaste video där!!

www.rexlisa.bloggagratis.se

Hennes länk finns också på min sida..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards