Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 1 september 2007

Av mArrA$ - 1 september 2007 22:21

Sitter fortfarande framför datan, kollade på dance eurovision men ärsch då..Vad är det för trams de har börjat med? Var faktiskt ut och promenerade ikväll, hmm jo jag gick på macken.. och köpte gotta. Fasen också.. men jag har faktiskt inte ätit nästan nått, resten kan ju Ante skynda sej att käka upp så det försvinner ur min åsyn! Tror jag ska fixa lite med naglarna som sakta men säkert börjar växa och ta form igen, hur länge det nu håller =) Jag har blivit hopplös på att korta av de!


Nu är det kallt ute, riktigt höstväder.. ångrade att jag inte hae vantar på mej när jag var ute, frös som tusan! Och inga reflex hade jag heller.. livsfarligt! Jag vet själv hur nära man varit att nästan köra på någon.. oj var det en människa där!? shit shit.. I fjol blev det faktiskt en äldre dam ihjälkörd utanför våran korsning typ, läskigt.


Måste fota lite nya bilder tror jag.. hmm jag har ju faktiskt blåa slingor nu, defenitivt inte bruna. Ska jag vara ärlig så är jag mycket less på de, funderar på att göra de svarta nästa gång.. blått är trots allt lite.. eumm töntigt. Eller det beror ju såklart på vem de sitter på!=D



Ha en Trevlig Lördag, själv ska ja gå och kamma håret på benen typ... Hoppla!



Åh tänk om det ar Lördag en vecka framåt i tiden.. *längta*



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards