Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 5 september 2007

Av mArrA$ - 5 september 2007 16:08

Tjenna! Sitter och lyssnar på jättesköna baslåtar.. man blir lagomt partysugen! =S Tro om man ska dricka nån öl på Lördag eller om det snurrar lite väl då? De har ju puben öppen på maran, det är väl si så där..Bara man inte dricker så att man blir dryg och osmaklig så får folk göra som de bäst vill. Men händerna på ryggen tack, INTE nedadnför bältet.. ursch, en del tar sej bara friheten.. men då får de skylla sej själva också.. ta konsekvenserna liksom.


I går fick jag ett spontaninfall, åkte hem och hälsade på Mamma och min syster.. Jessica och jag tog bilen och drog på finalbingo i Lungvik! Tut tut! haha.. Det var fina vinster, som tyvärr gick till bilarna runt omkring oss!? 20 000 kunde man vinna på sista brickan! Men inte då.. vi satt hela tiden och planerade att vi skulle tokshoppa, åka utomlands och allt däremellan =) men det blev inte ens en varmkorv innan vi åkte hem. Gissa vilka som vann? jooo bilen brevid såklart! Kvällens höjdare ---> Under pausen så startade jag bilen för vi frös så fruktansvärt.. då kommer det fram en ill gubbjäkel och säger åt mej att stänga av, det var förbjudet att ha bilen igång med tanke på avgaser och skit. Men du gubbe lilla.. sa vi. Han bara vände ryggen åt och gick, då skrek jag - Ja inte fan kommer då du att vinna ikväll som är så suuur! slängde igen dörren sen skrattade vi så jag trodde vi skullle kolappsa, haha! *suck* ja det är jag i ett nötskal.. tänker mej inte för! =/ pinsamt.

Sen åkte vi hem till syter och provade massa kläder, gjorde ett toppenbyte i mina ögon sett. Jag bytte mina jeans jag hade på mej mot en liten kort svart och vit rutig kjol! =) Den ska ja ha på Lördag nu då.. sååå snygg! Leggings under och en enkel svart top.. mm me like.

Resan hem var fruktansvärd.. det gick i 40 km/h typ. Jag såg 4 st älgar och 5 grävlingar.. åkte över skogsvägen hem. Ojoj så helspänd jag var. Det var dimma och 1 grad varmt ute, pang! så står det värsta fet älgtjuren mitt på vägen.. mm vi, tur att det gick sakta.. det tog sin lilla tid, men det var det värt.


Nu ska vi äta..


Tog en rätt kass bild på kåken... håll till godo. =)

Hej hej! Hörs snart igen..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards