Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 24 september 2007

Av mArrA$ - 24 september 2007 23:24

Nu är det dags att sova, har vart i farten precis hela dagen! Nu är det städat och fint minsann. Lagat mat idag också.. fick ett tips av någon som är mkt duktig vad gäller matlagning.. Så det blev panerad torsk, Potatis och ärter.. för att inte tala om Felix citron & dill dressing på tub! =) haha.. gött var det, åt gjorde jag.


Har hunnit poppa popcorn ikväll också, såg på ett nytt program med dårarna Philip och Fredrik. Boston tea nånting, faktiskt bra och intressant.. de talade om hjärnan, ja den är nog det största mysterium vi har..


Nä ni, nu är det dags att sova.. jag känner att jag är fruktansvärt trött i kroppen. Väntar på Anders så att vi kan hjälpas åt att avmaska katterna innan jag går och sover, suck.. det gäller att hålla fast, gaaaapa och stänga munnen på dem. Eller Wilma åtminstone, hon är ju ingen knäkatt .. så henne är besvärligare. Doris är helbra, det går hur bra som helst.                            

 Natti, kram från Bredbyn


                             

Av mArrA$ - 24 september 2007 21:10

Tänkte jag skulle ladda upp lite bilder inifrån huset..  och Ja, det är reeeent 70 tal =) ja vet.. haha. Det renoveras dock för fullt. Övervåningen är ingen ide´att fota, ser ut som en krater. Sen att alla möbler ska bytas ut.. det får man fixa eftersom.*suck*  men så är det, man får göra det bästa av situationen.



Tvrummet

Hallen




köket

 






Av mArrA$ - 24 september 2007 15:25

Katterna har mask, bandmask.. blä. Måste åka på apoteket och köpa medel och trycka i dem, det är ju alltid lika roligt.


Annars har jag hunnit dammsuga, torka golv, dammat, diskat och hämtat upp en massa kartonger med ljuslyktor och sånt! Se där, när jag inte säger att jag ska göra nåt så händer det grejor minsann.


Jag är danssugen!! Tro om man ska ta sej en svängom med skurkäppen!? eller det ha ja ju redan gjort för tusan.. hmm får ta det lugnt bara. Längta till helgen istället!


Skönt att vara ensam, Anders jobbar eftermiddag denna vecka.. härligt att bara ta hand om sej själv och bara vara.. man skulle haft ett badkar nu. Våran ångdusch har kommit iallafall, men vad spelar det för roll när aldrig badrummet blir klart nångång!?


Nu ringer  telefonen!

Av mArrA$ - 24 september 2007 09:49

Måndag 24 September

Visst känns det rätt tufft och tungt just nu, men du kan vara glad över att det inte är någonting som är förlorat eller försent ännu. Du har ännu tid att tänka över saker innan du handlar. Du behöver fundera på var du står och vart du är på väg.


Ledig Måndag, känns härligt. Jag tänker inte ens skriva att jag ska göra nånting idag, det som blir det blir.. =) Jag borde helt enkelt, funderar på om jag ska åka till Mellansel lite senare och kika på gardiner och annat krafs.

Ska äta frukost för en gång skull, kanske ska koka en gröt, jag brukar käka sån där välling för vuxna annars  =) hehe.. enkelt, snabbt.. gott vette tusan. men men blir ju mätt iallafall.


Nu får jag lön som vanligt igen! Känns bra, behöver inte längre oroa mej för ekonomin! Ett problem mindre.. blev otroooooligt sugen på Ikea helt plötsligt ; ) Å typ Vero Moda! Å H&M å.. ärsch ja vet, ja ska inte, borde inte.. det är mycket man inte borde men jag har faktiskt inte handlat kläder på väldigt länge.


Nu ska ja dammsuga!



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards