Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 2 september 2007

Av mArrA$ - 2 september 2007 19:18

Det verkar inte bli någon åska? konstigt.. det är alldeles svart på himlen, och en stoooor vacker regnbåge klär den.

Sitter och käkar nu, ja vet ja vet.. sent, men vaddå.. svärmors kycklinggryta! Vem kan motstå? inte jag.. sen att jag äter som en hel karl är väl en annan femma, hihi. Nä skärpning nu va Marras, annars blir det inget badhus på Lördag för din del.. *gulp*


Blev ingen salsaträning ikväll, orkade helt enkelt inte. Var hem till min kompis Lena och övade lite istället.. hennes kille kom på besök, satt där i soffan och log glatt.


Ska snart iväg till ett par och käka fruktsallad, mumma då. Såå mycket bättre än att bli bjudna på massa kakor och kaffe, så det ser jag fram emot.

det blir som en slags efterrätt det då med tanke på min sena "middag".. =D


Om du tror att ingen bryr sej om dej, strunta i att betala några räkningar så får du se vad fel du har..


Hokus pokus *gone*




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards