Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 16 september 2007

Av mArrA$ - 16 september 2007 22:40

Har nyss vart hos Lena, hennes pojkvän Stefan och vår vän Mikael var där. Önskar att min sambo hade kunnat följa, men det är ju som det är.. och sen så tror jag inte han skulle uppskatta våra skämt heller, det är lite tråkigt faktiskt, han är inte den typen *suck*  NU blev ja så där nere igen...humorlös? javisst på sitt sätt =(   Fan såna här kvällar behövs, man mår bra av att få skratta.. undra bara varför alla skämt som är så där extremt roliga handlar om snusk?! =) haha.. Åh vi prata dans och dans och mera dans.. mm kan lova att det rykte i allas våra dansnerver! ojoj. Lyssnade på massor av bra musik också, vilket inte gjorde saken bättre.. Tack för de gooda nege.. eller ja menar chockladgubbarna Micke! *skratt* Och Lenas gooda sockerkaka hon bakat, mums! det blev ju några bitar, satte sej där de skulle.. eller inte.  Ni är rara hela högen! Lättsamma typer..


Nu hör jag repriser av Idol i bakgrunden, jag har ju missat hela veckans program, man kanske skulle sätta sej och kika innan det är dags att sova!


I morgon är det Måndag! Och jag är riktigt pissoff just nu.. ja ni. Tänk vad lite som kan förstöra en toppenkväll! *arghh* man behöver bara komma hem.


Kyss Karlsson därbak..

Av mArrA$ - 16 september 2007 16:33

Jag bloggar och bloggar och bloggar.. =) Det är faktiskt hemskt roligt. Har faktiskt lagat mat idag.. fisk, potatis och goo sås ärter och majs... Duktig kicka minsann. Har även tvättat 4 maskiner idag, fattar inte vart all tvätt kommer ifrån? har legat på latsidan ett tag kanske.. oh ja.


Sitter och ska nog bränna ut lite musik som jag har på datorn, skulel vilja ha ny musik men då mitt dc lagt av så har jag ju ingen aning om hur man gör.. *buhu*  Jag kan ju inte det där med torrentz, får se om ja ids kolla läget senare idag.


Ska åka och fika hos Lena om nån timma, faktiskt första dan som jag inte har sån fruktansvärd huvudvärk!? underbart.. stackars männiksor som lider av konstant huvudvärk, vilket öde.. snacka om att köra in i första bästa bergsvägg typ.


En arbetskamrat ringde, det är utbildning i stan i morgon från kl 13 - 16:30.. jag har ett ärende i stan i morgon kl 16 så det passade ju utmärkt, då sticker jag ifrån en liten stund innan.. det gör nog inget.


Nu ska ja åka och duscha! Ha det grett!.. ; )

Av mArrA$ - 16 september 2007 11:39

Fick ett mess av syster i natt.. eller i morse? whatever klockan var typ 4 tror jag. Jag var faktiskt vaken. Hon satt hos sin granne och drack lite vin, trevligt.. nja hon hade väl haft roligare antar jag. Hon är hur bäst som det bara går att bli tycker jag.


Sen somnade jag, vaknade nu kring 11 tiden. Gick ner i tvättstugan och röjde lite, satte igång en maskin och plockade undan, fan vad det ser ut där nere. Sen att det är illoranga och blå väggar gör ju inte att världen snurrar mindre.


De är här och snickrar uppe idag, vad jag tycker om det.. hmm mest jobbigt just nu. Men samtidigt är jag jävligt less på att inte ha någon dusch! De ska laga muren idag, så att det går att börja elda med ved.. vi blir ju ruinerade utav elen! Och kallt är det.. fast det är ju rätt fint väder ute idag. Hade jag baravarit liiiite piggare så kanske en promenad hade suttit fint, men jag avstår nog.


I morgon är det jobb igen, inte alls haft någon rolig ledighet.. dels att jag vart sjuk och sen att.. ja.


Kanske man ska ta och äta frukost? javisst vilken bra ide´Marras.



Av mArrA$ - 16 september 2007 00:32

Nu är det Söndag klockan är över tolv 00:36 närmare bestämt... jag sitter fortfarande här. Har suttit och letat bilder från dansmaran = utan resultat. Kollade på tv4s klipp.. det va då så kasst, jättemörkt, såg typ inget.


Börjar snart en bra film på tv, Final destination 3.. en riktigt vidrig film faktiskt, han förutser olyckor och så.. Brr. Fick bara en sån där helskön känsla av att vilja åka på Gröna Lund! åhh bergochdalbana och snubbla mej fram i lustiga huset och alla annat skit =) oh vad det skulle vara roligt.


Gjorde milkshake av glassen som var kvar, mumma vad gött det var då.. kallt.


Tror du på horoskop?  Tänkte börja lägga in mitt här ba för kuuul  enligt catweb.nu


Horoskop för Vågen

Söndag den 16 September 2007

En spirande romans fyller dig med både glädje och bävan. Väljer du att ge efter för känslorna är det många andra som drabbas också. Och detta är du alltför medveten om. Det finns dock bara en person som du kan ta ansvar för. Och det är dig själv!

VARDAG Du är impulsiv och sugen på äventyr och nöjen. I lugnare ögonblick dagdrömmer du om kommande resor och äventyr

KÄRLEK/RELATIONER Nu börjar det ljusna på kärleksfronten. Du är kanske lite för försiktig, men du blir ändå flitigt uppvaktad.

PENGAR/ARBETE Din ekonomi blir bättre och kanske kan du äntligen få köpa något som du länge längtat efter.
DAGENS CITAT: Isländskt talesätt -Sött smakar syndig kärlek.

LYCKONUMMER: 21




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards