Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 22 september 2007

Av mArrA$ - 22 september 2007 22:01

 

Färdigutbildad firelady.. *ler* Har ikväll fått lära mej hur man gör upp eld, och använder pannan i källaren.. ska bli spännade och se hur det går för lilla mej. Höll på att krossa mitt finger bara när jag skulle slänga in ett litet vedträ, jo tjena. Aj det gjorde ont! Måste kliva upp i tid nu framöver om man ska hinna ner och fixa det på morgonen, ja det får bli ett kapitel för sej.

Eldar i öppna spisen också, varmt och mysigt.. Katterna är livrädd, mina små gulltroll =) De vänjer sej väl.


Har tänkt mycket på gårdagen, jag hade som sagt roligare än på länge.. nu längtar jag bara såååå till nästa helg då jag får dansa igen. Highlights I härnösand. Hoppas på många av mina favvodansare dyker upp där, Tror det är ett populärt ställe faktiskt. Vill man dansa så kan man åka långt.. det är värt varje mil.


Fick reda på idag att jag har julafton och juldan på mitt schema i år!! åh nej, jag som hade tänkt vara ledig..


Nån idiot som ringer fel på min mobil heela tiden, en utländsk kvinna som inte fattar ett skvatt!? va fan.. Om hon kunde förstå vad jag säger åtminstone då? men nädå.


Lördagkväll.. det är lugnt, ovanligt lugnt. Jag sitter här och Anders sitter och glor på tv:n.. man kanske skulle göra honom sällskap. Se en film?


Kramisar mina underbara läsare.. ha en fortsatt trevlig kväll!





Av mArrA$ - 22 september 2007 11:12

Lördagen 22 September

Du påminns om ett löfte som du gett och som det nu förväntas att du ska infria. Helst av allt skulle du vilja glömma bort alltsammans. Men det lär du inte få någon chans till. Det blir till att bita ihop och låtsas som om det regnar. Tänk dig för en annan gång!



Herreje, jag tycker dessa horoskop stämmer så bra in på mej!


I går var det dans uppe i Umeå, Ersboda. Jag åkte ensam vilket var rätt drygt när man skulle hem. Det var hur trevligt som helst! Åh så roligt jag hade, mycket folk, liten yta dock. Dålig luft men den blev bättre efter ett tag. Det var mycket folk från Övikstrakterna.. må då säga att Ume har nog de bästa dansarna helt klart. =) Zlips spelade, en kille i bandet är grym på munspel som min syster sa! Meeeeen vad pinsamt, jag föll på dansgolvet också! Killen skulle göra en rejäl snurr.. och pladask så låg vi på golvet, tss..*skratt* måste ha virat in mina fötter i hans. Piiinsamt. - Yes - Gjorde fruktansvärt illa mej i mitt vä knä!? aj aj, koblå idag.. =S

På vägen hem var jag så otroligt trött och slut på, men jag stannade bara en gång för en paus.. somnade som en stock när jag kom hem.


Idag börjar jag jobba 12 - 20: 30.. ska börja skrapa ihop mej och göra mej i ordning att åka.


Ante är och jagar, skulle vaa roligt för honom om han fick skjuta en älg nu då... har visst vart dåligt i år.


Påklistrat leende? mmm.. *suck*

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards