Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 9 september 2007

Av mArrA$ - 9 september 2007 16:25

Oh nu är dansmaran 2007 överstökat..helt plötsligt går det liksom upp för en att nu är det höst? på väg mot vinter.. ojoj vad trist. Skull behöva tjäna lite epengar och dra utomlands, kanske rent av flytta? ; )  Dansmaran, Denna gång sååå mycket mer underbart än nånsin. Dels för att jag lärt känna så många nya dansare som jag verkligen tycker om att dansa med. Som ett gott exempel: Den där killen i vinröd skjorta och jeans? Umebo... keep up that good work!.. ser fram emot att dansa med dej igen. Vadå? dansade vi mycket eller ?! ; ) Sen har vi min gulliga vän "buggarMicke".. =) hehe, det gick ju kanon! Lärt mej sätta ner foten helt i golvet också, det kändes i morse = ingen värk! =) Sen har vi killen i blå tröja som jag fick tre härliga danser med, en som jag älskar att dansa riktigt snabba fox med.. det går bara så gött!  Ja det var många toppendansare där. Fast jag saknade en hel  del också? Det var faktiskt inte så extremt överdrivet med folk.. rätt lagomt, visst är det en hel del knuffar och stamp på tårna, men jag tycker det gick bra. I år är det helt annorlunda för min del, jag har lärt mej mycket under sommaren på dessa underbara logdanser, och sen att man lärt känna lite nya ansikten.

Jag tycker att jag gjorde det kanon etersom mina förutsättningar inte var detsamma, jag är ju jätteförkyld! ojoj.. kan lova att mitt huvud höll på att sprängas 10 ggr om emellanåt i går, knarkade treo för brinnaste livet. Meen jag stanande till slutet, klockan blev 03:30.. och när jag satte mej i bilen så var mina ögon inet på hugget coh jag fick lov att lägga mej att sova nån timma, det var... härligt, skönt både för kropp och själ. Åkte sedan hemöver som i en dimma...kvällen som gått? oh ja, tankarna var många..


Puss och kram och nyp i stjärten!


Ångrar att jag inte gick bägge dagarna.. *hrmm*   Längta till Huddikmaran!



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards