Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 25 september 2007

Av mArrA$ - 25 september 2007 16:15

Tjo, har precis ätit middag.. idag blev det baconsås och pasta. Har blivit så haj på att laga mat, kan inte förstå det???  ; ) hehe.. Tyvärr så kunde jag inte låta bli att testa en ny creme fraiche med soltorkade tomater och fetaost, njaaa inte direkt min grej. Men det va helt okej.. men jag vet ju någon som kommer spotta och fräsa, jaa Anders. Han uppsakttar inte min matlagning! tss..


Okej, om vi går tillbaka i tiden några timmar, närmare bestämt i morse.Jag hade ställt väckaren fel, eller den rätta väckaren stängde jag och slängde nånstans i sängen. Telefonen hade jag ställt fel en timma.. så jag vaknade 06:50! Börjar 07.. borsta gaddarna och kasta mej i bilen! var där prick 7..( som vanligt )  och iiiiingen anade nånting, haha..


Ikväll ska ja och min kompis Lena nog ut och promenera.. *blandade känslor * härligt, men rätt så drygt också. Nä skärpning va Marras! Klart du ska ut och gå..dumheter! *suck* Men klockan 21:00 ^Å är jag upptagen bara så ni vet.. Desperate housewife på 5:an såklart! Och by the way.. Eva Longoria, guuud så vacker den kvinnan är.






Fick främmande precis, Marita och hennes kille Fredrik. Trevligt.. tur man städade i går då ; ) Typiskt att man just precis "råkat" Pruppa när man får främmande!  *asgarv* Fick man en anledning att koka kaffe också..Vi planerar ju att bo på hotell när det är Huddikmaran, måste nog Bli Lördagen.. spelar ju bättre band på Fredagen, hmm kanske åka bägge dagarna *blink blink*


En kopp till..


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards