Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 11 september 2007

Av mArrA$ - 11 september 2007 22:44

Nu så har jag och jessica precis varit på gymmet.. eh vi  har dock inte tränat vilket hade låtat väldigt bra ; ), vi lånade duschen eftersom vår inte är klar!!


Käkade friterad kyckling till Middag, mm det var ju lite gott.. och onyttigt. Jag har handlat mat också, ohh helt otroligt typ. Roligt att det finns både bananer och mjök i kylen nu, hihi..


Ska hämta kaffe, *rusa in i köket*


Känner mej lite piggare idag, inte lika ont i halsen.. tyvärr lika stor aptit som vanligt =) Åt som en hel karl på jobbet, hemma och nu itter jag och dricker varm mjölk med halstabletter och en macka..


På Torsdag kommer kungen, hahaha!


Puss på er där ute !

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards