Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 18 september 2007

Av mArrA$ - 18 september 2007 19:01

Vågen Tisdag den 18 September

Här lyser flitens lampa. Och får du bara arbeta på dina egna villkor får du mycket uträttat. Du visar prov på en flit och uthållighet som saknar motstycke. Det övergripande ansvaret för det du är involverad i ska du dock helst överlåta till andra.



Slapp laga mat idag också, hmm jag börjar bli bortskämd tror jag. Köttbullar, Makaroner och Sås blev det idag. =) Nu sitter jag och är gryyyymt sugen på Polly, jag har ju dock en påse i skafferiet.. men jag ska ICKE öppna den. Fortsätter jag så här kan man ju nästan rulla fram snart..



Ikväll börjar Mitt älsklings program, 21:00--->  5:an!! Svar: Desperate Housewife! åhh äntligen.. jag tänkte på det senast i går typ, undrade när det skulle starta igen.


Idag så förflyttades en kvinna på jobbet tack vare att vi talat om för el chefo att det liksom inte funkar för henne på demensgruppboende, hrmm.. dessto bättre för min del som troligtvis får jobba kvar nu då! Känsn bra.. Jobbigt att inte veta om man får fortsätta.. ni vet den där jättetrevliga ekonomin som man ska oroa sej över också.


Nu ska ja se Idol!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards