Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 15 september 2007

Av mArrA$ - 15 september 2007 22:22

Har precis sett en film, United 93.. den handlade om 11 sep 2001.. kapningen. Grym film, man blir liksom illa berörd! Fasen också, de kämpade faktiskt in i det sista, människorna ombord.. det planet nådde aldrig sitt mål utan kraschade i marken.

Haft främmande, Marita och Fredrik.. vi åt lite glass... skönt för min onda hals. Men smärtan kommer tillbaka omedelbart efteråt igen så. Tror jag håller på att få lunginflammation också nu, så ont i lungorna när jag andas.. typiskt för det är ju verkligen inte bra. Kommer nog måsta gå till läkaren på Måndag.

Annars? nja.. Man har väl..ärsch never mind.

Det är dans på parken ikväll, de dansas för fullt till Sannex just nu, kl är 22:28 *suck*.. visst klart man är avundsjuk. Tror min vän Mikael skulle dit, jag är inte säker.. Själv blir det nog kanske Fredag istället.. får se hur jag känner mej både i kropp och sinne.

Det blåser som fan ute ?  riktigt höstväder minsann.. det har regnat hela dagen, trist.

Lyssnar på en grymt bra skiva just nu.. den har jag fått av en kär vän. Tack snälla för den N.. många bra låtar på den =/ Uppskattas. Blir lite ledsen i ögat nu när jag sitter och lyssnar på en del låtar, så sanna och tragiska texter..*snyft* Ja ni, inte lätt..







Älska varandra,
men gör icke kärleken till en boja.
Låt den hellre vara ett rörligt hav
mellan era själars stränder.
Fyll varandras bägare,
men drick inte av samma bägare.
Giv varandra ert bröd,
men ät icke av samma stycke bröd.
Sjung och dansa tillsammans
och var glada,
men låt var och en av er vara ensam,
liksom strängarna på en luta är ensamma
fastän de vibrerar av samma musik.



The original me

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards