Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 3 september 2008

Av mArrA$ - 3 september 2008 19:46


Nu har jag snart inte varit utanför dörren på en vecka, börjar få lite ångest över det.. nä eller tre dar är det väl? Måndag, Tisdag och idag.. okej vi var ju och handlade i går och så. Men vad fan gör man då man inte är kry då?.. Hmm.. var sugen på att ta en promenad idag, men det regnar ju! Ja ja jag vet det finns inga dåliga klädder blablabla. Ärsch, jag vill inte smälta förstår ni.. är ju gjord av socker ; ) När man inte jobbar känner man sej rätt dålig på något vis inombords, nästan lite värdelös.. försöker gottgöra det här hemma genom att springa runt och städa, passa upp på gubben osv. I morse + två dar innan så klev jag upp lite före och kokade ägg och gröt, ställde i ordning frukost - skinka, ost, bröd och sånt. Sen tände jag ett ljus och gick och väckte honom. Han tycker om det, uppskattar.. Så sen när han kommer hem på nätterna klockan ett så har jag nu två dar gjort kvällsfika, i går värmde jag en pirog, fixa sallad och ett glas mjölk. I Måndags kokade jag tomatsoppa och bredde en smörgås åt honom =) Han har för en go gumma.. hehe. Tycker faktiskt det är trevligt att hålla på...


Har precis målat naglarna, röda.. förföriska. Grr..Har man lite tur får man sej ett skjut i natt då, haha! Han lär bara stirra på naglana..dah, eller hur! *skratt* - Åh Marras vilka naglar du har! åh åh..Give me more... ja jag vet, dumdum. Ärsch då, du hänger säkert inte med i svängarna nu.


Bra, inte jag heller


Nu börjar visst nya Idol?.. man kanske ska släpa sej dit och kika på det då.





Av mArrA$ - 3 september 2008 15:41


 Romantiskt värre då.. ; )



Skål älskling för oss..

 

Vit chokladglass med ingefärsjordgubbar

 

Nicklas äter efterrätt


Tittar ut över havet


Jag nere i lobbyn



Kolla in vilka snygga jeans han köpte då?! Det var väl typ jag som hittade dem.. såklart. =)


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards