Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 19 september 2008

Av mArrA$ - 19 september 2008 13:47

Fredag, sov alldeles för länge i morse.. vaknade med en liten form av ångest pga det.. samt att det ringde dolt nummer och jag svarade inte, jag får så dåligt samvete av det. Men jag hade tänkt att få vara med Nicklas denna helg också, men jag hade visst lika väl kunan jobba. Jaja..SHit happens.


Jag har tappat mitt sötsug, trodde ju aldrig att det skulle försvinna, men lika som förra gången så tog det ungefär en vecka innan det försvann.. gissa om det känns bra. Min aptit har också blivit mindre, och jag känne rför att motionera nu.. sitter faktiskt och väntar på Nicklas att bli färdig så vi kan ut och gå en sväng.


Håret blev kanonsnyggt, tycker jag då.. Trodde aldrig jag skulle ttrivas i så mörkt, men det gör jag. Ska knäppa ett kort i kväll får ni se.


Skulle eg ut ikväll med ett par tjejer, men vi är bortbjudna på Kräftor som jag skrev igår.. Det får bli en annan gång, känner varken för det riktigt och sen så har jag inte den rätta ekonomin heller för att festa loss just nu.


Min bror har börjat blogga han med nu, roligt =) Lägger till honom som länk där vid sidan av bara för att.


Totally radical...dude

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards