Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 4 september 2008

Av mArrA$ - 4 september 2008 20:40

Sov bort typ hela dagen känns det som?! Vaknade vid nio.. tänkte då kliva upp och göra frukost, men somnade om.. vaknade igen klockan tolv! shit shit, ont i kroppen och huvudet värker.. så brukar det kunna bli, och så lite panik.. men va fan jag har väl inget att passa idag heller? eller?


Sanningen är den att jag är sjukskriven just nu, en vecka till.. till att börja med. Då har jag varit hemma i två veckor..sen får vi se vad som händer. Fick order av min man idag att bara ta det lugnt, inte flyga runt i lägenheten och dona och städa.. vilket jag gör heeeela tiden annars. Så när han åkte på jobbet idag så satte jag med på cykeln och for in till Krokom på biblioteket. Där var det rätt lugnt och skönt.. lånade tre böcker, två stycken verklighetsbaserade och en som handlade om stress och sånt. Kom hem, tänkte sätta mej ute på balkongen och läsa men blev störd av massa otäcka getingar hela tiden så man flög upp från stolen. =) Lade mej i soffan och fortsatte.. sen somnade jag, kroppen måste vara totalt slutkörd på alltså?.. jag är så oändligt trött! Köpte en karta med Losec till.. fick ju order om att käka 14 dar för magkatarren, jag känner att den inte riktigt är bort heller så.


Nu så håller jag på att laga sen middag, blir tomatsoppa med spagetti.. får duga. Sen ska ja försöka att bara sitta freamför tv:n resten av kvällen.. orkar inte åka iväg och hälsa på någon. Sitter och surrar med en go tjej från Örebro på msn, vi hade kontakt för ett bra tag sedan.. sen så har jag ju inte haft internet så. Det får räcka för i dag.


Nu sitter jag och dregglar tomatsoppa över hela datorn tror jag, haha.. nä inet riktigt så illa. =) Gott som fan e de iallafall.


Undra hur det är med gumman som tog bort sin häst i går då? man kanske skulle skicka ett meddelande och kolla läget, jajamen. Så, så fort gick de.. ibland är man bara för dålig på att höra av sej.


Stod i spegeln idag och betraktade min risbuske på huvudet... Fan så länge sen jag klippte mej nu, men jag vill spara ut det liiite till. Vill inte ha det så kort som sist juh.. man kan ju alltid slänga i lite färg.



So long snyggingar



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards