Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 20 september 2008

Av mArrA$ - 20 september 2008 09:59

Samma visa även denna morgon, blev väckt utav telefonen som ringde, jajajmen.. dolt nummer. Vad fan också.. Jag låg typ och tänkte på att dem skulle ringa från jobbert och dagen skulle bli förstörd. Jag svarar inte i helgen, återkom på Måndag igen.. Vill ju umgås med Nicklas nu när han är ledig, vi har ju planerat att åka på bio ikväll kanske. Min käretsa lär tro jag är srbetsskygg och lat, jag känner mej så dum och dålig! =( Så är det inte, det vet han också.


Ont i ryggen två mornar nu, tempursäng.. hmm Trodde man skulle få slippa det när man har köpt en riktig säng alltså? Och jag menar att den var ju inte gratis heller, typ 30 papp kosta den ju! Min jäkla skitrygg, 26 år och paj redan.


Igår var vi på Kräftkalas, Marras åt kräftor för första gången i sitt liv.. vidriga att ta i då?! Fick dock hjälp med att skala den.. och någon hjärna sög jag absolut inte ur, och inte klorna heller för den delen. Jag åt lite köttbullar och sallad också som svärmor hade vart snäll och gjort, hihi.. Det var fler där som inet hade ätit kräftor på 60 år så, man var ju inte värst =) Sen hade hon gjort en jättegod ostpaj till, och en massa ostar. Sällskapet åkte hem.. och vi övriga spelade en vända Gin Rummy. Jag loosade ordentligt då också.. hmm.


Funderar på om jag ska väcka mannen nu, eller ta mej en morgonpromenad själv nu innan frukost, det vore ju alldeles perfekt. Vädret är så himla skönt idag! Solen lyser.. här kan man ju inte sitta.


Här kommer en bild iallafall på min nya hårfärg, vad tycks? ; )

 



 See U later alligator




[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards