Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 5 september 2008

Av mArrA$ - 5 september 2008 19:24

Var ju hos naprapaten idag och skulle knäcka nacken. Hmm jag har väl aldrig haft så besvärligt efteråt någongång förr?! Visst han knäckte lite i nacken, men han värmde inte upp någon muskel runt omkring innan, vilket är skitviktigt ju! *buhu* Sedan gav han mej akupunktur överallt typ.. eller inte riktigt överallt men, nästan! I huvudet, ryggen, nacken.. det som inte brukar kännas gjorde ju skitaont! Sen fick jag ström i dem.. sen fick jag ännu ondare, nu har jag skitont ju. Jaja, shit happens.. gubbe!


Lite nördvarning på mej och Nicklas då.. haha. Vi köpte nya mobiler idag. Ericsson p1i.. varsinn sammalikadan!! haha =) de har ju slutat tillverkas för efterträdaren X1... och DEN var läcker, och det syndes även på prislappen. Kommer väl i Oktober sa de.. Nä, men jag var sugen på den telefonen eftersom min samsung har pajat ihop så då blev Nicklas ocksi visst lite sugen. jaja, lite smågulligt kanske.. eller inte. ; )




Nu har jag precis duschat för kvällens bravader, vi ska ju iväg och dansa till Shake! Jag längtar så hemskt mycket att få slänga armarna om vännen och bara njuta.. och en massa andra duktiga dansare såklart. Här i Östersund är det ( som tur är ) inte lika mycket buggare som typ i Övik. Nog för att jag VILL lära mej bugga.. men har inte tid/ ork  med de just nu kanske. Det är nog därför man tycker buggare är sååå jobbiga, hehe.




Rapporterar lägget sennn.. Pusss och Krammm

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards