Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 10 september 2008

Av mArrA$ - 10 september 2008 20:34


Efter maten tog jag och Nicklas och for in till stan, skulle på ÖB och köpa en glasform och lite grejor. Hittade ett par limegröna fransgardiner som passar hur bra som helst vårt kök som vi har lite limefärger i ; ) Sen har vi precis tagit en 30 min promenad, skönt att komma ut i friska luften lite.

JULA hade smygpremiär idag fast de öppnar i morgon, vi blev insläppta där fast man visst skulle ha en speciell biljett för att få komma in innan rätta premiären i morgon ( tack vare att Nicklas visst känner allt och alla ) Det var såååå mycket folk och vi var direkt inte ute efter något så, vi letade upp smörgåstårtan lite snabbt och tog en flaska vatten ( gratis ) och gick ut =) Sprang in på rusta och köpte en elchocksflugsmällare, nu jäklar ska de få de små kräken, katterna verkar ju odugliga vad gäller flugjakt! Nä vi har så mycket småflugor som komemr in när vi öppnar ett fönster eller nåt. Vet inte om det beror på att vi bor vid vattnet eller va de är.


Nu så ska vi se på en film innan det är dags att sussilussakuddenussen.. och Nicklas, jag hoppas du är vaken i natt nu ; ) hehe... You know what I mean darling!


So long.. Förressten!! här kommer bilderna på lägenheten våran.. allt utom hallen och det tredje rummet eftersom det inte är riktigt klart ännu då. Men nu syns ju inte de snygga gardinerna på köksbilden heller..  lovar att de blev skitsnyggt =)


 

Vardagsrummet

vardagsrummet

Vardagsrummet

Våra nya ljusstakar i hörnet på vinstället

Sovrummet

Sovrummet

Köket

Köket

Och badrummet


Knäpper på resten när det är stadat och klatt.. håll till godo.


Kram och Adjööö..

Av mArrA$ - 10 september 2008 12:27

Nu-är- ja- nästan- klar- nere- i- tvättstugan!  phu.. ska bara tumlas nu sen så har man vart duktig. Tro om man är så pass pigg idag att man kanske skulle tagit en promenad? Det kan väl inte skada att gå lugnt och sansat, kände det va rätt skönt ute ju.


Det blir lasagne iallafall till Middag har jag bestämt, köttfärsen är uppe och håller på att tinas i en bunke hett vatten. Jag tycker om att ha maten klar när mannen i huset kommer hem, jag tycker om att passa upp på honom överhuvudtaget.. lite gammalmodigt så där ; ) Meeen Nicklas om du bara visste vad du gjorde i natt!!?? haha.. mm du ska nog få höra när du kommer hem, du sov troligtvis.. men det gjorde ju inte jag.. om int´annat så vaknade jag ju ; )


[ Ikväll tänkte jag lägga upp bilder på våran lägenhet ]

Av mArrA$ - 10 september 2008 10:42

God morgon mina vänner och obekanta

Steg upp vid nio-tiden idag, ögonen var klarvakna.. Kom på att jag kunde ju gå och boka tvättstugan då jag liks var vaken så det gjorde jag. Nu tvättar jag en maskin rosa och röda underkläder, Nicklas chockrosa kallingar måste ju få tvättas =) Vill ju ogärna färga dem grådassiga. Sen en maskin vittvätt, och har hunnit färdigt med två maskiner färgade 60 graders. Har bara en 40 graders maskin kvar sen. Vilken tvätt det blir på två minsann!? Tänk när man har barn då..

Barn längtan har vi nog bägge två nu, men jag bör nog se till att jag kan stressa av innan det blir tal om något sådant.. man har ju hört att kroppen inte är allt för mottaglig när man är uppivarv heller så. Den dagen, vilken lycka.. =)


Sitter och surrar med en kompis på msn nu, hon undra om jag vill tjäna lite extra pengar. Kontaktperson till några, man träffas och fikar, pratar och så några ggr i månaden. 1100 rent per person fick man visst.. de måste man ju kolla upp.

Jag vet faktiskt inte alls vad som händer efter min sjukskrivning nu, den går visst ut på Söndag.. min "tagganer" period har ju minst sagt inte vart lugn.. Först det som hände med min mor i Sundsvall när vi skulle koppla av, sen så har jag vart sjuk på alla möjliga vis.. som nu är jag ju jätteförkyld. Förra veckan hade jag feber, haft svullna leder, huvudvärk och en massa skit. Jag tror att när man väl kopplar av och tar det lugnt, så blir man dålig. Min teori.. måste vara så. Ska på Vårdcentralen i morgon klockan två och snacka med någon där, Får vi se vad som händer sen.


Kraaam på er!

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards