Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 26 september 2008

Av mArrA$ - 26 september 2008 12:53


 


Äntligen Fredag!


 Det känns liksom lite härligare med helg när man jobbar, har lite rutiner i livet.. då har man på något vis gjort sej förtjänt av helg, ledighet. Visserligen har jag då inte jobbat såå mycket, men =) Blev en korttur idag, och i går gick jag kväll. Alldeles lagomt för min del just nu. Helgen hade jag tänkt vara ledig, kan dock jobba i morgon om det behövs då Nicklas ska ut med sitt jobb, ska visst vara chaufför in till stan, meeeen ringer de om jobb så nog kan jag väl ta det. Men inte morgonbitti, för ikväll ska jag ut och svänga mina lurviga! Längtar!! Hoppas på måååånga härliga dansare.. Tycker dansarna här i östersud är toppen, tror inte det är många som jag inte tyckt skött sej någorlunda på golvet, förutom! --->  förra gången på Sandviken.. fy fan.. han fick liksom ståpick! Ja ba: ehhh vi buggar nog istället!! =S vidrigt, jag borde ha lämnat honom där på golvet.. han va nog inte hundra där uppe heller.


Idag är det löningsdag, härligt.. men man vet ju att pengarna försvinner lika fort som de kom.

Ska in till stan, har beställt en parym.. Isabell Kristensen Endless dreams =) hehe, en vän till me köpte den i April innan vi skulle iväg på klassfesten.. L, you know ; ) Den luktade aaasbra, så jag bestämmde mej för att införksaffa en sådan. Jag letade i hela jäkla stan, men hittade den inte? Hmmm Var in på en parymbutik som då beställde hem den åt mej.. service minsann =) hehe. Nu ringde dem igår och talade om att den kommit.



 Borde ( Läs måste ) Handla innan helgen,så jag bör nog vänta tills mannen kommer hem.. då slipper jag köra själv i stan också, tss =) Har några fler ärenden att uträtta.. ska köpa en sminkgrejtjosan också. Och jag får ju inet glömma BALSAM! påminn mej nån, håret är ju som lite stuk av svinto.. =) ändå är det mjukare nu när det är färgat än när det va sönderblekt.. Två stycken BARA som har röstat om ja ska va blond el brunett?! Snyft!  Nä Skärpning.. =) Än så länge verkar det som jag regerade ljus.. Men men, så är det, bara att gilla läget just nu då. Jag vet att jag kommer ju göra mej vit upp i skallen igen till våren.. Någon gillar ju nämligen inte det, men jag är inte en sån brud som bryr mej i vad kilen säger, huvudsaken JAG trivs.


 ? Var sååå Kyssugen igår när jag la mej, men icke då.. *suck* ?


[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards