Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 22 september 2008

Av mArrA$ - 22 september 2008 14:47

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. vi var ut i helgen iallafall, det blev inte som vi tänkt oss direkt. Var på ett ställe som heter G3 tror jag, visst det var helt okej.. men jag blev såååå knackad =S Och självklart så bråkade vi, rejält.. så gårdagen gick mest åt att prata och ha ångest över det som blev. Fy fan säger då bara jag.. NU är det färdigdruckit på mycket länge för mej. Förlåt lilla hjärtat mitt, önskar jag kunde ta tillbaka allt som sagts och gjorts. Jag älskar dej, glöm aldrig det!


Jävla alkohol..



Idag ska vi in till stan när Nicklas kommer hem, vi ska ju väga oss idag. Jo tjena, början på veckan gick ju bra.. men det har ju spårat ut allt eftersom. Åt på Kina typ och drack öl i Lördags.. bakade och självklart åt man av smeten. =/ Hur dum är man inte då.


Nä det blev inget roligt inlägg och inte så långt heller. Får se om jag orkar skriva  något mer ikväll.


Chaio..

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards