Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Alla inlägg den 28 september 2008

Av mArrA$ - 28 september 2008 18:01

Wisex parken Östersund : Jag tror inte jag blivit uppbjuden så mycket som jag blev i går!? *skrattar* man var ju själkklart yngst, jag stod inte många danser.. och när jag gjorde det så var det frivilligt när jag drog mej undan för min vad värkte sååå ond från förrgår. De äldre damerna bara tittade surt på mej när jag blev uppbjuden av deras jämngamla kavaljerer och inte dem.. haha. Man var ju rena lammköttet där på banan.. =) Hittade en danspartner där mot slutet som var kanske i 30 +  års åldern som jag dansat med i Sandviken, han är totalt grym han med på både snabba och lugna fox.. yes, då har man hittat sej två toppendansare iallafall, det gäller ju att skapa sej ett litet nätverk. I umeåtrakterna så var de flesta jag dansade med inte såå jättebra minsann. Musiken i övrigt var totalt kass iallafall...första gången jag dansat till I love Europe-Christer Sjögren! *asg*


Nu har vi just ätit.. bakad potatis med skink och rödlöksröra, tsatsiki och en annan röra.. gött. =) Nu ska vi iväg och dricka kaffe hos ett par bekanta till Nicklas.



[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards