Faaarmor har öppnat * HICK* rökfri krog på Höga berget

Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Helt plötsligt bara..

Av mArrA$ - 27 september 2008 01:53

.... var det Lördag?



Kom nästan nyss hem från en rätt skaplig kväll på Furuparken, Östersund. ZLips spelade till en rätt gles publik från starten... Det var MYCKET yngre TJEJER som nog inet var helt nyktra heller. Först trodde jag att vi kommit fel och det var högstadiedisco eller nåt, helt seiöst. Men allt eftersom så droppade folket in.. men karlarna lyste med sin frånvaro må jag säga. Iallafall så blev det att man fick liksom kasta sej fram och spana på vem man skulel dansa med.. men alltså man hann ju inte få tag i någon vettig, så det blev en hel del danser med min kära sambo ikväll ( vilket är helt underbart för den delen ) Den första jag blev uppbjuden av var en.. ja "inte helt hundra" han slet och drog och jag for som en trasa på dansgolvet, det är sååå pinsamt! Jag var såå nära att säga tack och hej, men njaa det är lite lite fult att göra så, det var 6 låååånga minuter vill jag lova. Men jag överlevde. Sen dansade jag med ett par styckna mer helt okej karlar.. DÅ får jag syn på en kille jag dansade med i Sandviken på avslitninbgen med perikles för någon helg sedan.. han är så grym på både snabb och lugn fox! Vi tog 4 snabba fox ikväll, ingen lung tyvärr..  hann väl inte. Mercy bland annat spelade dem.. Härligt gung iden minsann. Och Söt satt där och tittade på medans Marras avnjöt danserna.. huga. =( Lilla vännen du vet att det är du och jag som åker dit tillsammans OCH går hem tillsammans.. Bara för att jag och Nicklas träffades på dans så betyder det inte att man går och kärar ner sej ialla som är duktiga att dansa?!.. oh nej, det är bara en sån härligt känsla.. man blir liksom hög på något vis.



 Har jag tur i morgon så bär det av till Åre på dans , jag återkommer om det senare. Nu ska jag hoppa i säng..


Kram alla där ute i natten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mArrA$ - 24 januari 2014 01:07

På natten när andra sover, skimrar månen klart.  Med ljuset börjar allting om, ingenting blir kvar Det som var ett liv, blir minnet av den mörka tiden  Vinter blir till vår, så är tidens gång   Borta för din syn, men finns kvar tills nästa ti...

Av mArrA$ - 30 december 2013 02:16


Mååndag.. och jag må va bland de enda som älskar just den här Måndagen LIKAMED leeedig, day off U name it.    I morgon ( idag ) whatever, ska jag och bästa på stan, vill ha ett rött läppstift.. hur svårt ska de va? Och så ska jag införskaffa lite...

Av mArrA$ - 29 december 2013 16:43

ohhh.. lycka är hörreni att ligga nyduschad i sitt numera väldigt mysiga sovrum, i sin enormt feta sköööööna tempursäng och bara känna att "ZZZZzzz zooova"... Efter en hektisk jul på jobbet, en juldag, en helg på det och ett nyår på arbetet att vänta...

Av mArrA$ - 26 december 2013 13:22

      Halka PLUS Higheels PLUS några öl LIKAMED Bad combo! upptäckte jag igår...när det var försent. Drog några läckra danssteg innan fallet i backen var oundvikligt.    Första tanken "såg nån?" Andra tanken "aj som fan" Tredje tanken "d...

Av mArrA$ - 24 december 2013 23:31

       Knulafton 2013 är snart tillände Den har spenderats på mitt jobb och tack vare Underbaraste så gjorde vi dagen/kvällen kanon till våra gamla! TROTS att våra fötter sved och hjärtat bultade..  "Kjell" kom, gav oss ett leende, poängtera...

[ Öga mot öga ]

Frågan är ställd..

passar jag bättre som blond eller mörk?
 Blondin
 Brunett

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Det förflutna

RSS

hur många är ni?

Marras Gästbok! ( ^^, )

Musik

MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards